"עין הרע שיצאה מאיתנו, נועה הייתה מלכה": איתי בצלאלי, הסטייליסט של נועה קירל והאיש שאחראי יחד עם אלון ליבנה על התלבושת של נועה קירל בגמר אירוויזיון 2023, מסביר בשיחה עם mako מה הסיבה לדעתו לפדיחה בחזרה הגנרלית מול שופטים אמש (שישי). חשוב לציין, גם אם משהו בסגנון יקרה הערב בגמר הגדול, המצלמות חוזרות לנועה רק כשהיא מתחילה את הריקוד עצמו, אז בבית זה לא יורגש.

"זה פשוט הוצאת עין הרע, זה היה צריך לקרות בשביל שהיום יהיה מושלם", הוא מספר ומדגיש את המקצוענות של הנציגה שלנו לאירוויזיון: "נועה הייתה מלכה של החיים, היא ישר עברה לתנועה השנייה. וזהו, זה לא קרה לנו מעולם עד הרגע הזה, מהרגע הראשון אצלי בבית כשעשינו מכנסיים לדוגמה - הכל קרה חלק. כנראה זו הייתה עין הרע שהייתה אמורה צריכה לצאת מאיתנו וזהו, היא יצאה, והיום אנחנו מוכנים לריביל מטורף".

@gilmishali7 מה שקורה בליברפול לקראת #eurovision עם #נועהקירל #viral #פוריו #foryou #4you #noakirel ♬ צליל מקורי - Gil Mishali גיל משעלי

נועה התייצבה אמש, כאמור, לחזרה גנרלית מול השופטים וסבלה מתקלה טכנית קטנה. ברגע הגורלי שבו נועה עוברת ממכנסיים לחליפת גוף ויוצאת לנאמבר ריקוד דרמטי, המכנסיים סיבכו אותה - ובתיעוד ניתן לראות שקטע הריקוד מתעכב קלות בגלל תקלת המלתחה.

למרות העיכוב הקל, השופטים הריעו לה בתשואות רמות - כאלה שעקפו גם את הביצועים של הפייבוריטים לגמר, לורין משוודיה וקארייה מפינלנד. מה שנקרא - דה פאוור אוף דה יוניקורן. לחזרה הגנרלית מול השופטים יש משקל ממשי בציון שמקבלות המדינות, עוד לפני הגמר עצמו שיתקיים הערב (שבת).