גמר אירוויזיון 2023 ממשיך לספק כותרות: בריאיון ראשון שהעניקה לטלוויזיה השוודית אחרי הזכייה שלה, נציגת שוודיה לתחרות לוריין התייחסה לרגע שבו שרה את tattoo על הבמה – בזמן שהקהל בליברפול מחזיר לה עם "צ'ה צ'ה צ'ה". "זה לא הפריע לי, אני צריכה קצת לעבוד על האגו שלי", אמרה. במקביל, הנציג הפיני קארייה שהגיע למקום השני והמכובד, בעיקר הודות לתמיכת הקהל שהרעיף עליו נקודות ואהבה, נחת במולדתו שבפינלנד והיישר למקום הראשון בספוטיפיי העולמי – אפילו בשוודיה, במגרש הביתי של לוריין.

"כאילו, קארייה פאקינג מדהים וההופעה הייתה מדהימה. וזה נחמד, כשמופע מקבל כזאת תמיכה", אמרה הזוכה. באשר לקהל ששר את השיר הפיני בקול רם, לוריין הוסיפה: "אתה לא יכול פשוט ללכת ולעשות 'ששש'. אתה רק יכול לחשוב שאתה טוב. לקארייה אני רוצה לומר שלא כל יום רואים יוצרים כל כך אותנטיים על הבמה, יש לו הבעה אותנטית. זה הוא עצמו – זה טהור כל הדרך ובגלל זה אנשים מריעים לו. הדבר הזה קורה כשאתה אותנטי, אז אני יודעת שדברים ילכו טוב בשבילו. דברים ילכו טוב ועוד איך לקארייה".

אולם נראה שקארייה מצדו עדיין לוקח קשה את העניין: מסיבה שהייתה אמורה להתקיים לכבוד חגיגות הניצחון שלו בוונטה שבפינלנד בוטלה ברגע האחרון, כי המקום הראשון, מבחינתו לפחות, לא שייך לו. למרות העובדה שקארייה לא ניצח, נציג מהפקת המופע אמר לכלי התקשורת במדינה, כי המסיבה עדיין הייתה אמורה להתקיים כמתוכנן לכבודו, עם קהל של 50 אלף איש. זה קרה כאשר שבועיים קודם, הבינו שהניצחון עשוי להיות אפשרי לפינלנד – אך בלי ניצחון אין מסיבה, אמרו בסביבת הצוות של הזמר, שכתב מיד עם נחיתתו בעמוד האינסטגרם שלו: "בחזרה בוונטה, בחזרה בבית. זה היה מסע, אבל אני חייב להגיד שזה נחמד לחזור הביתה. עכשיו האדם הזה מוונטה לוקח צעדים קטנים ותוהה מה באמת קרה כאן. תודה לכם על התמיכה".

לוריין וקארייה נצפו מסתחבקים מספר פעמים במהלך החזרות והמסיבות שקדמו לגמר הגדול במוצ"ש. אלא שעם ביצוע הזכייה של לוריין, כזכור, החלו לעלות טענות לשוד מצד מעריצים, שיצאו נגד קולות השופטים - שהעניקו לפינלנד 150 נקודות בלבד, פחות משהעניקו לשוודיה, ישראל ואיטליה. האשמות נוספות גרסו שמדובר בקמפיין להביא את התחרות לשוודיה לכבוד 50 שנה לזכיית אבבא (מה איתנו, שהתחלנו בתחרות לפני אותו זמן בדיוק? רק אומרים).