בזמן שהאווירה בישראל הולכת ונעשית מתוחה, אנחנו נושאים את העיניים לליברפול, לקצת אסקפיזם בחסות תחרות האירוויזיון. מתברר שאצל המשלחת הישראלית האווירה די נינוחה ורגועה - כמעט 24 שעות אחרי הפיק בחצי גמר האירוויזיון, במהלכו כידוע נועה קירל העפילה לגמר שייערך ביום שבת הקרוב.

מתברר חברי המשלחת התעוררו אחרי 10 בבוקר, בזמן שדורון מדלי מי שכבר הפך למנכ"ל האירוויזיון של ישראל, עשה סבב ראיונות בבוקר בכל כלי התקשורת הישראלים. כשנועה התעוררה היא ניגשה לארוחת בוקר עם שגרירת ישראל בבריטניה ולאחר מכן למסיבת העיתונאים לתקשורת הישראלית. "היומיים האלה מוקדשים למנוחה", מדלי מסביר. "מנוחה גופנית, קולית ונפשית. מדובר במעמסה נפשית ופיזית, ומסע ארוך של כמעט חצי שנה של עבודה, שהגיעו אתמול לשיא מטורף".

View this post on Instagram

A post shared by Doron Medalie דורון מדלי (@doronmedalie)

האדרנלין הגבוה של המשלחת מאתמול בערב לא הצליח לתת להם להירדם. מדלי טוען שזו הסיבה שהוא מעדיף להיות בחצי הגמר הראשון - אשפר לנוח יומיים ולאסוף כוחות לקראת הגמר הגדול. "בעיקר מפנים זמן כדי להכיל את כל האהבה והמידע שזורם אלינו דרך האפליקציות השונות, ההודעות, הסרטים והתיוגים". מה עוד בתוכניות של המשלחת? מסאג'ים מפנקים, איך לא.