אנחנו זמן קצר אחרי ביצוע הגמר הנהדר של נועה קירל שאולי יביא אותנו למקום הגבוה מכולם, ורגע לפני התוצאות. בזמן שאנחנו כוססים ציפורניים, עוקבים וצופים ברחבי העולם הספיקו להתאהב ב"יוניקורן", ביניהם גם - ג'י.קיי רולינג, סופרת "הארי פוטר", שכתבה: "בסדר - ישראל היו נהדרים". היא לא היחידה: "אם אתם לא מצביעים הערב לישראל, מה אתם עושים?" תהה גולש אמריקאי. "בהופעה של נועה קירל היה הכל. מוזיקלית ממש טובה, הופעת במה גם, ואחת מהופעות הריקוד הכי טובות בתולדות האירוויזיון". וואו.



עוקבת אחרת ניבאה: "אם נועה קירל מנצחת, לפחות היא תהיה הכי זכירה מהתחרות הזאת. כמה שהיא מדהימה". אחרים התמקדו בהיבטים אחרים של ההופעה של קירל, חשובים לא פחות: "לרקדן משמאלה של נועה קירל - אם אתה קורא את זה, אני פנוי ביום חמישי", הכריז עוקב נלהב. אחרת כיוונה ישירות: "נועה קירל, אני פנויה בשני, שלישי, רביעי, חמישי, שישי, שבת וראשון, וגם שני שלישי רביעי...". אנחנו שנייה בודקים את הלו"ז שלה וחוזרים אלייך. גולש אחר דירג את 10 המדינות הטובות ביותר בתחרות בעיניו, ונתן לנועה קירל את המקום השני, אחרי פינלנד. אנחנו נשמח לראשון, אבל שמחים בכל זאת שאהבת.



נכון לשעה מותחת זו, נועה קירל נמצאת במקום השלישי בטבלת ההימורים, מתחת לפינלנד במקום השני ושוודיה במקום הראשון. יכול להיות שדווקא המקום השלישי הוא זה שיקפיץ אותה לפסגה? נחיה ונראה.