נועה קירל הסתובבה הערב באזור העיתונאים, אחרי החזרה הגנרלית לגמר אירוויזיון 2023, וקיימה מעין מסיבת עיתונאים מאולתרת לתקשורת הישראלית ומספר עיתונאים מעבר לים. קודם כל, נועה פנתה ליהודים מעבר לים: "אל תשכחו, יש לכם את הכוח לעזור לנו לנצח ולהצביע לישראל מכל העולם. אז כל היהודים מסביב לעולם - תצביעו, תשתפו פוסטים ותעזרו לנו לנצח".

"העלתי מעריצים ללייב ודיברתי איתם וקיבלתי המון אהבה והם הכי טובים שיש", שיתפה כשנשאלה על הלייב שקיימה עם תושבי הדרום אתמול (חמישי) שמתמודדים בימיםן האחרונים עם ירי מסיבי של רקטות מרצועת עזה. "רוב הזמן אני מקבלת אנרגיה טובה מישראל, ומרגישה שיש לי את התמיכה והגב שלהם, אז אני רוצה לתמוך בהם בחזרה. במיוחד עכשיו עם כל מה שקורה, אני רוצה לתת להם אהבה, ותמיכה ולחבק אותם. ולייצג אותם אותם יותר מכל יוםץ לשלוח להם אהבה בחזרה".

הערב מתקיימת החזרה הגנרלית מול צוות השופטים, לפיה הם יעניקו את הניקוד שלהם למדינות (ולמקרה שאחת המדינות לא תוכל לקחת חלק, תוקרן ההקלטה שלה. "אני יודעת שזה חשוב, עם השופטים", שיתפה נועה, "זה ביג. אני מאוד מתרגשת, אני לא יכולה לחכות, אני מוכנה". כשנשאלה זו פסגת הקריירה שלה ענתה בביטחון: "כן לחלוטין, להופיע מול מיליוני אנשים. זה מאוד מרגש".

מהתקשורת המקומית נועה נשאלה מה עובר לה בראש לפני שהיא עולה לבמה: "כל כך הרבה דברים. התרגשות גדולה קודם כל. ורק להביא אושר ושמחה למדינה שלי, ישראל. לגרום להם להתגאות בי, לגרום להורים שלי להתגאות בי. זה מאוד עוצמתי לחשוב שאני עוד כמה שניות אופיע עם השיר שלי מול מיליונים מכל העולם. לוקחת אוויר והולכת על זה".

היא נשאלה על ידי התקשורת הבינלאומית מה השיר האהוב עליה בתחרות והשיבה: "אני אוהבת את השיר הבריטי, I Wrote A Song, השיר השוודי, נורווגי, הפיני. אפשר לראות כל כך הרבה נשים צעירות ואמניות עוצמתיות. זה מדהים אני מתה על זה".