לבריטניה יש מלכה חדשה? לנועה קירל יש עוד כמה ימים עד שתעלה לבמת הגמר הגדול של אירוויזיון 2023 בליברפול. בינתיים היא עסוקה במנוחה, פגישות עם שגרירת ישראל בבריטניה וכמובן, הכי חשוב, סבב ראיונות בשביל להפיץ את בשורת "יוניקורן". נועה התארחה אמש ב-The One Show ב-BBC יחד עם אלסנדרה, הנציגה הנורווגית וסיפרה למה היא לעזאזל היא הייתה מוכנה לקחת את הסיכון הזה בתור מישהי עם קריירה כבר.

"למה לא? כאילו, את צריכה לקחת סיכונים, לחשוב בגדול, לחלום בגדול", נועה הסבירה והמשיכה עם מיני נאום: "אני באמת מאמינה בחלומות ובלהשיג את המטרות שלך. ולחשוף את עצמך למיליוני אנשים מסביב לעולם - זו הזדמנות מדהימה לקריירה שלי. לייצג את המדינה שלי, לגרום להם להתגאות. לגרום להורים שלי להתגאות. לגרום לי להתגאות. אז למה לא? פשוט לכו על זה".

"האמת פשוט הייתי כלח כך רעבה אכלתי פשוט מה שראיתי, כל מה שראיתי. באמת. זה היה מרגש חגגתי עם המשפחה שלי, עם הצוות, זו הרגשה מדהימה. הגמר לפנינו אז אנחנו עדיין בתהליך". והמנחה כמובן ביקשה ממנה להסביר לה איך עושים את ה"יוניקורן" על המצח כי היא הסתבכה.

במקביל לראיונות, הנציגה הישראלית סוקרה יחסית בהרחבה ברחבי הממלכה, בין אם זה בכתבת פרופיל קצרה בדיילי מייל - שנפתחה בעובדה שלנועה יש רק כליה אחת ושהוריה, אילנה ואמיר קירל, שינו את שמה מנויה לנועה בהמלצת רב לסגולה ובריאות. כמובן צוין גם שהיא מגיעה מ"יהדות אשכנז, ספרד ובעלת שורשים מזרחיים, והוציאה שיר לזכר קורבנות השואה ב-2019 בשם 'אמא שלי'".

מיותר לציין את אתרי האירוויזיון שסיקרו את הביצוע שלה בחצי הגמר כי היא באמת הייתה בכל מקום אפשרי. ב-24 השעות האחרונות "יוניקורן" קפץ 81 מקומות למקום ה-59 באייטיונס בריטניה. אם אתם לא מאמינים לנו, אתם יכולים לראות את גרף הטרנדיות בגוגל למונח "נועה קירל" בבריטניה. השפיץ הגבוה הזה שאתם רואים, זה מאתמול - יום אחרי חצי הגמר.