אופס: נועה קירל התייצבה לחזרה גנרלית מול השופטים, שעות לפני הגמר הגורלי של אירוויזיון 2023 - וסבלה מתקלה טכנית קטנה. ברגע הגורלי שבו נועה עוברת ממכנסיים לחליפת גוף ויוצאת לנאמבר ריקוד דרמטי, המכנסיים סיבכו אותה - ובתיעוד ניתן לראות שקטע הריקוד מתעכב בגלל תקלת המלתחה. למרות העיכוב הקל, השופטים הריעו לה בתשואות רמות - כאלו שעקפו גם את הביצועים של הפייבוריטים לגמר, לורין משוודיה וקארייה מפינלנד. מה שנקרא - דה פאוור אוף דה יוניקורן. לחזרה הגנרלית מול השופטים יש משקל ממשי בציון שמקבלים המופיעים, עוד לפני הגמר עצמו שיתקיים היום (שבת) בערב, ולנו נותר לקוות שהתקלה, קטנה ככל שתהיה, לא תשפיע על הניקוד של נועה. 

@gilmishali7 מה שקורה בליברפול לקראת #eurovision עם #נועהקירל #viral #פוריו #foryou #4you #noakirel ♬ צליל מקורי - Gil Mishali גיל משעלי

מה המיקום של נועה קירל בגמר האירוויזיון לפי סקר העיתונאים?
מה המיקום של נועה קירל בגמר האירוויזיון לפי סקר העיתונאים?

כאמור, נועה נתנה את הופעת חייה והתשואות היו רמות למרות הפאדיחה המזערית, אז אנחנו אופטימיים. בנוסף, בסקר שנערך בין עיתונאי האירוויזיון אתמול (שישי) הגיעה נועה למקום השלישי, אחרי שוודיה ופינלנד. בנוסף, אחרי שהתחלנו את השבוע במקום השביעי, טבלאות ההימורים כבר חוזות ליוניקורן מקום גבוה הרבה יותר. בקיצור, אל תפתחו את השמפניות עדיין - אבל אולי שימו אותן לקירור.