"עכשיו במיוחד אני מבטיחה לעשות את הטוב ביותר": נועה קירל קיימה לייב מליברפול עם תושבי דרום. בזמן שהיא מתכוננת לגמר אירוויזיון 2023, שיתקיים ביום שבת הקרוב, הנציגה הישראלית לוקחת את התפקיד שלה ברצינות ומנסה לעודד כמה שהיא יכולה את המעריצים הצעירים שלה מדרום הארץ. 

נועה עלתה ללייב מהחדר שלה במלון והעלתה כאמור מעריצים צעירים מדרום הארץ במטרה לנסות לעודד איתם וניהלה איתם שיחות במשך כמה דקות. "אני מחזקת אתכם, אני בטוחה שזה מפחיד ומציאות הזויה ולהיות כאן זה קשה כל כך. אנחנו באמצע חזרות ודברים וטירוף, אבל הראש כל הזמן חושב על מה שקורה בארץ. אני מקווה עוד יותר לעשות את המקסימום שלי".

באופן קצת אירוני וחמוד יקיר שעלה לשידור מהקניון בזמן שמפנים אותם, ניסה לחזק אותה גם: "תתרכזי את רק באירוויזיון, תתרכזי בלעשות את הטוב שלך. אנחנו פה מאחורייך. את מייצגת אותנו ואנחנו אוהבים אותך".

נועה לאחר מכן אמרה "יש אזעקות ואין מה לעשות ושזה פשוט טירוף. קשה להפסיק לחשוב על זה, גם אם אנחנו פה וזה מרגיש שאנחנו לא מעודכנים או בשלנו, זה ממש לא ככה. אני כל שניה בטלפון מנסה להסתכל ולראות. שמעתי עכשיו שהיו כמה פגיעות ישירות וזה פשוט הזיה. תהיו חזקים, תשמרו על עצמכם. תיכנסו למרחבים המוגנים ואני מבטיחה לכם שבמיוחד עכשיו, עוד יותר. אני אעשה את הטוב ביותר שלי בשביל לנצח וגם אם לא, בעיקר לשים את ישראל על המפה ולייצג בגאווה ולהתראיין ולדבר בגאווה על המדינה שלי. אני מוסרת לכם נשיקות וחיזוקים".  

 

הידיעה ממשיכה להתעדכן