"אני חלק ממשהו גדול יותר, כל המדינה שלי מאחורי": נועה קירל נראתה משוחררת ורגועה במסיבת העיתונאים הלילה (בין שלישי לרביעי), אחרי שהעפילה לגמר אירוויזיון 2023 עם "יוניקורן". הבטיחו לנו שאנחנו צריכים לחכות לנאמבר על הבמה והוא בהחלט היה מעולה - הקהל באולם הגיב בהתאם עם שאגות לאורך כל הביצוע, הנציגה הישראלית לא פספסה את כל זה וסיפרה במסיבת העיתונאים על התחושות, במיוחד כשההורים שלה היו מאחורי הקלעים בגרין רום.

"מאוד מתרגשת להיות פה, להיות על הבמה הזו. לייצג את המדינה שלי, לעלות לגמר. אני מאוד שמחה", כשנשאלה על ההבדל בין הישגים אחרים בקריירה שלה היא הסבירה ש"זה מאוד שונה כי כאן אני מרגישה שזה יותר לייצג את המדינה שלי, לקחת חלק ממשהו גדול יותר. כל הצוות- כל המדינה שלי מאחורי אני באמת מרגישה את האנרגיות ויש לי הרגשה מטורפת מישראל, מהבית. וזה חשוב כי אני מייצגת את הבית שלי. זה מאוד מרגש ואחר".

מהרגע שהחליטה שהיא הולכת על זה ומייצגת את ישראל באירוויזיון, נועה כל הזמן הביעה חשש לא להעפיל לגמר. גם בראיון למגזין סוף השבוע של mako. עכשיו, זה לא שהיא באמת תרשה לעצמה להיות רגועה, כי הגמר כנראה מלחיץ אפילו יותר: "אתם מכירים אותי אני אף פעם לא רגועה. אני תמיד רוצה להיות יותר ויותר טובה. ואני כנראה הולכת לקרוע לעצמי את התחת בימים הקרובים כולל בשבת. אני תמיד אנסה להשתפר".

לעומת מתמודדים אחרים, במשלחת הישראלית שמלווה את נועה במהלך שבוע האירוויזיון, מלבד אנשי המקצוע מלווים אותה גם ההורים שלה, שצמודים אליה למעשה מאז השיר הראשון שלה: "זה היה מדהים ראיתי אותם מתרגשים ובוכים. זה ההורים שלי אז מאוד חשוב לי שיהיו גאים בי. אני בת 22 התחלתי בגיל 13 - זה כל כך מדהים שיש לי את הגב שלהם מהיום הראשון. לא יכולתי לבקש משהו עוצמתי יותר מזה. רק רוצה לשמח אותם, רק רוצה לשמח את המדינה שלי".

ביחד איתה השתתפו במסיבת העיתונאים נציגי המדינות הנוספות שהעפילו לגמר האירוויזיון שיתקיים ביום שבת הקרוב: קרואטיה, מולדובה, שוויץ, פינלנד, צ'כיה, פורטוגל, סרביה ונורווגיה. ישראל הוגרלה לחצי השני של הגמר, כששוודיה ופינלנד בחצי הראשון.