הכוכבת הכי גדולה שלנו בחו"ל, גל גדות, לא שוכחת מאיפה היא באה - וקוראת למיליוני עוקביה באינסטגרם להצביע לנועה קירל בגמר האירוויזיון הערב. "גו נועה!" כתבה גדות בסטורי שהעלתה, וקראה לעוקבים "הצביעו 23 לחד הקרן המדהים הזה" בסטורי אחר.

פירגן והפתיע (וחימם את הלב) גם האקס המיתולוגי מרגי, שקרא למאות אלפי עוקביו להצביע למספר 23, ואפילו תייג את נועה וכתב, בתוספת לב: "kill it". איזו בגרות!

גל גדות מרימה לנועה קירל (צילום: מתוך אינסטגרם)
אירוויזיון 2023 | "גו נועה!": גל גדות מרימה לנועה קירל, שנייה לפני הגמר | צילום: מתוך אינסטגרם


מרגי וגל גדות ממש לא לבד במאבק: מיטב אמני וכוכבי ישראל מרימים לנועה, רגע לפני הגמר הגורלי בליברפול. סטטיק העלה סטורי עם אימוג'י חד קרן, ונותר לנו רק להניח שזו דרכו להרים לנועה, ולא שהוא סתם נזכר ביצור הפלאי הזה. גם שותפו ליצירה לשעבר בן אל תבורי העלה סטורי שקורא להצביע לנועה בגמר, וכך גם עדן בן זקן, שהגדילה לעשות והוסיפה: "בהצלחה לנועה שלנו, קברת שם לכולם, יאללה מקום 1". אמן. ג'ורדי, שהפיק כמובן את להיט העל פאוץ' איחל "בהצלחה אהובה" ולא שכח להזכיר לאיזה מספר מצביעים, וכך גם אודיה, שפירגנה גם היא בסטורי משלה.
מרגי מפרגן לאקסית נועה קירל (צילום: מתוך אינסטגרם)
מרגי מרים לנועה קירל בסטורי, רגע לפני הגמר | צילום: מתוך אינסטגרם


נועה תעלה הערב על הבמה בליברפול ותיתן את המיטב - לפי טבלאות ההימורים היא תסיים במקום הרביעי, אבל יש סיכוי שאנחנו נופתע ממש, ממש לטובה.