"לכל מי שחיפש אותה - זה מוקדש לכם": נועה קירל, הנציגה שלנו לאירוויזיון 2023, תעלה מחר להופעת חייה על הבמה בליברפול – ונראה שהקומפלימנטים ממשיכים לזרום וביתר שאת מהקרובים אליה ביותר. אשת הסושיאל של היוניקורן שלנו רוני פרץ, האישה שאחראית על מערך הדיגיטל של נועה ומנהלת את עמוד האינסטגרם שלה, שעומד על מיליון עוקבים, העלתה מוקדם יותר היום (שישי) בחשבון האינסטגרם שלה פוסט מפרגן אך נוקב במיוחד: "יש בי דחף לספר לכם על הבוסית שלי, שהיא גם אחותי הקטנה, המערכת יחסים שלי והאדם האהוב עליי".

דרמה בהימורים: נועה קירל מזנקת בחמישייה הראשונה

"בחרתי לעלות פוסט לפני הגמר ולא אחרי. אין בי רצון לסכם את החוויה הזאת, או לספר איזה מטורף היה לי" כתבה פרץ והמשיכה: "זה פוסט שמוקדש לכל מי שחיפש אותה, לכל מי שכתב אי פעם משהו רע, לכל מי שהקטין אותה, שנא שנאת חינם, דיבר עליה רע מבלי להכיר, לכל הקנאים שהם המעריצים מספר אחת שלה. היי לכולכם".

"אני מקנאה בכל מי שעוד לא הכיר אותה ועתיד להכיר אותה. כי ההתאהבות הראשונית בילדה הזאת זו התחושה הכי חמה בעולם. תמיד חושבים שעומדים להכיר פנתרה, דיווה שלא אכפת לה מכלום - אבל פתאום נחשפים לגורה. והגורה הזאת רגישה מאוד, והיא כל כך יודעת לאהוב, ולהעניק לסביבה שלה, ולהכיל את החברים שלה, ובאותה נשימה הגורה הזאת היא הפנתרה הכי חזקה בטבע. היא יודעת בדיוק מה היא רוצה. היא נלחמת על כל מה שחשוב לה. היא הכי טובה. הכי יפה. הכי חזקה. הכי מקצועית. הכי מספר אחת. והיא לפני יום לחוץ ומרגש. אבל השילוב של הגורה והפנתרה זה שילוב חסר מעצורים, אז אני לא דואגת.

"נועה שלי. דיברתי עם מדינת ישראל. היא ביקשה ממני להגיד לך תודה שאת קיימת. ותודה שאת שלה. היא רוצה להודות לך על מה שהשארת בדפי ההיסטוריה שלה ועל מה שעוד תשאירי. היא גם סיפרה לי שהיא צופה לך גדולות, היא הייתה כנה ואמרה שלפעמים קצת שורף לה על ההתעניינות שלך בארצות אחרות אבל היא מפרגנת לך מקסימום ותומכת בך מאוד כי היא יודעת שהיא מספר אחת אצלך .מעט שכחתי למסור לך- היא כל כך גאה בך. על השליחות שלך, על הערכים, על הצניעות הבלתי נתפסת שיש בך, על דרך הארץ המיוחדת הזאת. היא אמרה שאת היצוג הכי טוב שיכלה לאחל לעצמה ושיש לך גב מלא ממנה.

"לפני שניתקנו היא לא שכחה למסור לך בהצלחה, וביקשה שתשימי לנגד עינייך שזה לא משנה לה התוצאה, חשוב לה שתהני מזה. תחווי את זה על הצד הטוב ביותר, כי מבחינתה כבר ניצחת מזמן, ואת מנצחת כל יום מחדש. מחר את עולה לגמר האירוויזיון, וזה הזמן שלי להזכיר לך כמה נתת מעצמך בחודשים האחרונים. כמה הקרבת וכמה עבדת קשה. אנחנו ביישורת האחרונה, זה רק עוד נשימה עמוקה אחת, יו וואנה סי מי דאנס אחרון, וחוזרים הביתה. עם גביע, בלי גביע, זה באמת לא משנה. את תמיד היית, ותמיד תהיי מספר אחת. בהצלחה מלכת העולם שלי".

הרגע הגורלי כבר ממש מעבר לפינה, אחרי חצי גמר ראשון בו נועה קירל הדהימה את אירופה, וחצי גמר שני שהיה יותר ביזארי מאיכותי, ביום שבת הקרוב נכסוס ציפורניים מול גמר אירוויזיון 2023. נועה תעלה עם יוניקורן 3 שירים לפני הסוף, במקום ה-23 בסדר המופיעים. אגב, לישראל יש נציגות נוספת בגמר האירוויזיון, נטע ברזילי, זוכת התחרות משנת 2018, שתעלה בחלק האומנותי ותבצע שיר חדש מול מיליוני הצופים.