זה לא סוד שבאירופה לא מאמינים יותר מדי ב"I.M"', השיר שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 2022 שיתקיים בטורינו בחודש מאי. השיר שמבצע מיכאל בן דוד נמצא במקומות האחרונים בהימורי התחרות ועד אתמול הוא היה במקום השלישי מהסוף. היו כאלה שציפו שהגרסה המחודשת שיצאה אתמול בבוקר, עליה עבד המפיק האמריקאי פרינס פוקס, תעזור לו להתרומם - אבל עכשיו, לצערנו, כולנו מתבדים.

נכון לכתיבת שורות אלה, ישראל מדורגת במקום ה-34, (שביעית מהסוף) מתוך 40 מדינות שישתתפו. הגרסה החדשה, שעלתה לעמוד היוטיוב הרשמי של האירוויזיון צברה 217 אלף צפיות וקצת יותר מאלף תגובות מרימות.

אוקראינה מסרבת לשחרר מהמקום הראשון עם 33% בזכייה, כשאיטליה (עם מחמוד ובלאנקו) מיד אחריה עם 16%. כרגע חובבי התחרות מפרגנים מאוד לאוקראינה שמתמודדת עם פלישת צבא רוסיה, אבל קשה לראות את זה מחזיק באמת בתחרות עצמה.

פוקס עבד לאחרונה יחד עם ג'ורדי וסטטיק ובן אל על השיר שלהם "ZIKI ZIKI", והחיבור בין הצדדים נעשה על ידי גאגא בוקינג. אותה החברה שבן דוד חתם בה ממש לאחרונה על מנת לנהל את הקריירה של בן דוד ולנסות להציל את ישראל ממבוכה.

כזכור, בן דוד עשה לא מעט רעשים של פרישה ואיומים על התאגיד מכיוון שלטענתו היחס כלפיו היה מזלזל. הוא הגיב לראשונה לנושא לשאלת mako מוזיקה וענה: "לפני חצי שנה שקלתי עגבניות שרי מהסופר, זה מעמד מטורף. מי אני שאאיים? אבל כן חשוב שהכל יהיה בצורה מקצועית".