בעוד יוקר המחיה עולה ועולה, עולם האפליקציות של יאנגו מציע פתרון כולל לצרכים  שלכם במחיר מצחיק. כמה מצחיק? ב-9.90 שקלים בחודש תוכלו ליהנות מכל מערך יאנגו פלוס. יאנגו פלוס מציע מציע קאשבק של 10% מיאנגו, שכולל את כל האפליקציות: יאנגו דלי, קורקינטים של ווינד, יאנגו טקסי או יאנגו דליברי. בקאשבק אפשר להשתמש לכל דבר אחר בעולם האפליקציות של יאנגו, ואם אתם כבר חלק ממערך יאנגו פלוס, קבלו את הפינוק החדש שלכם: יאנגו מיוזיק.

המוזיקה המושלמת במיוחד בשבילכם

מהפכת הסטרימינג הפכה את כל קטלוג המוזיקה של האנושות לנגיש בלחיצת כפתור, אבל המבחר העצום הזה יכול לשתק. בפועל, רובנו פשוט מקשיבים לאותם פלייליסטים חרושים שהרכבנו לעצמנו, ולא ממש יודעים איך לגלות מוזיקה חדשה שתתאים לטעם שלנו. תמיד אפשר להיכנס ליוטיוב ולשוטט בין סרטונים, או לנבור בפלייליסטים כלליים של מוזיקה חדשה - אבל דמיינו כמה טוב היה לו יכולתם לקבל המלצות שהותאמו במיוחד עבורכם, בהתבסס על הטעם שלכם ועל האמנים שאתם אוהבים.

עכשיו כבר לא צריך לדמיין: הכירו את אפליקציית יאנגו מיוזיק. האפליקציה נוצרה כדי לייצר לכם רשימת השמעה מותאמת אישית ובלתי נגמרת, בהתבסס על הטעם האישי שלכם ובעזרת אינטלינציה מלאכותית. איך זה עובד? מורידים את אפליקציית יאנגו מיוזיק, ובמסך הפתיחה מסמנים את כל הסגנונות המוזיקליים שמעניינים אתכם: פופ, רוק, האוס, טכנו, אינדי, המגוון הרי עצום. בשלב השני האפליקציה תציג לכם רשימת אמנים פופולרים מהז׳אנרים שסימנתם, ותבקש מכם לסמן את האמנים שאתם אוהבים - כדי ללמוד מה הטעם שלכם בצורה יסודית יותר.

אבל זה לא נגמר כאן: האפליקציה לא מתבססת רק על מה שסימנתם בהתחלה, אלא לומדת את ההעדפות שלכם תוך כדי תנועה. A.I. יבחן את הרגלי ההאזנה שלכם כדי להבין בדיוק מה אתם אוהבים לשמוע, ולהרכיב עבורכם פלייליסט אינסופי שיקלע בדיוק לטעם שלכם.

ביאנגו מיוזיק יש מיליוני שירים, ואין פרסומות - כי המרכז הוא המוזיקה. ניתן להתנסות בה בחינם לגמרי במשך שלושה חודשים, ולאחר מכן המחיר החודשי האטרקטיבי יהיה 9.90 שקלים - שכוללים כאמור גם את כל מערך יאנגו פלוס. בעוד שירותי סטרימינג כמו אפל מיוזיק וספוטיפיי הודיעו בקיץ האחרון על העלאת מחירים, יאנגו מציעים פתרון מתקדם יותר - במחיר משתלם יותר.

מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו - אנחנו מאזינים לה כשאנחנו מתארגנים בבוקר, בזמן נסיעות, בעבודה או בלימודים, כשיושבים עם חברים או כשיוצאים לבילוי. יאנגו מיוזיק נועדה למקסם את החוויה המוזיקלית שלכם, להכיר לכם אמנים מדהימים ושירים ממכרים בהתבסס על מה שאתם אוהבים.

מוזיקה כדרך חיים

האפליקציה החדשה מוכוונת במיוחד לתוכן של יוצרים מקומיים מבריקים, לתוכן ישראלי ולקידום אומנים ישראלים, יותר מזה - מעבר לכל השירים והאמנים, היא יודעת להציע גם רשימות השמעה ישראליות לפי נושאים ומצבי רוח, כמובן שגם יהיה ניתן להאזין בה לשירים האהובים ביותר בישראל מהשנה האחרונה על-פי דירוג  mako ו-fm102.

זוהי, אגב, לא היוזמה היחידה של החברה בתחום המוזיקה: יאנגו הם נותני החסות של מצעד המוזיקה השנתי של mako היטליסט. היטליסט הוא מצעד מוזיקה שבועי שהוקם כדי לתת מענה לצורך לבדוק באמת את ״עוצמת השירים״ בארץ, תוך שקלול של כל הפלטפורמות הקיימות: מרדיו, דרך יוטיוב, ספוטיפיי ואפל מיוזיק ועד רשתות חברתיות כמו טיקטוק - כלומר, מצעד אמיתי שחף מכל מניפולציה של המצביעים או של העורכים. מצעד כזה מעולם לא היה קיים בישראל עד 2023, ו-mako גאים להיות גוף התקשורת הראשון שמציג את המצעד האמיתי של ישראל, באמצעות פיתוח אלגוריתם ייחודי שמשקלל את הטעם של מאות אלפי ישראלים המאזינים לשירים יום-יום בשלל פלטפורמות.

יאנגו מיוזיק היא חלק מעולם האפליקציות שמעניק הטבות במשלוחי הסופר של דלי, הקורקינטים של ווינד והמוניות של יאנגו טקסי - ובכך משנה את חוקי המשחק כשמדובר על פתרונות ליוקר המחיה. במחיר אטרקטיבי ביותר של 9.90 שקלים תקבלו גישה לעולם מוזיקלי אינסופי, ולצדה הטבות בשירותים שונים החיוניים לחיי היומיום. אז למה אתם מחכים? הורידו את אפליקציית יאנגו מיוזיק עכשיו - עולם שלם של מוזיקה מדהימה מחכה לכם בלחיצת כפתור!

להורדת האפליקציה לחצו כאן >>