שרי גבעתי, עטיפת סינגל (צילום: דביר כחלון)
"המראה החיצוני פותח דלתות אבל אחרי שהדלת נפתחה אני צריכה להוכיח את עצמי". שרי גבעתי | צילום: דביר כחלון

השחקנית, הזמרת והדוגמנית שרי גבעתי נכנסה עם הקאבר שלה לשיר "Grenade" של ברונו מארס לפלייליסט של תחנת הרדיו האינטרנטית "אבסולוט טופ 40", מתחנות ה"טופ 40" הגדולות ביותר ברשת כיום, ששייכת לרשת הרדיו האמריקאית "FM 1", ומשדרת למאות אלפי מאזינים מכל העולם מדי יום.

"זה ממש מגניב ומרגש שדברים לפעמים קורים מעצמם ואומרים לך יום אחד שזה קרה, זה ממש מרגש אותי", אומרת גבעתי. "אין מערכת בחו"ל לדברים שאני מייצרת בארץ, זה לא כמו לשלוח סינגל לתחנה ישראלית. זה קרה מעצמו - אנשים העבירו את 'Grenade' בביצוע שלי מאחד לשני ברשת ואז פנו אלינו מהתחנה ואמרו שרוצים אותו לפלייליסט שלהם. מאזינים לזה מאות אלפי אנשים ביום, וזה קרה ממש עכשיו, לפני יום וחצי, ועוד לא קיבלנו תגובות, אבל הם אמרו לי לצפות לטראפיק גדול ביו טיוב ובפייסבוק שלי בעקבות הכניסה של השיר".

"אנשים שנפרדו ממישהו שומעים את השיר ובוכים, זה כיף"

-ובארץ?
"הקאבר הזה התחיל הרי ברדיו בארץ כשניגנתי את השיר בתחנות רדיו בחי ומאזינים התקשרו לשאול מי שרה ותחנות הכניסו את זה לפלייליסט לבד, ולכן גם החלטתי להקליט אותו באולפן, כדי שאוכל להוציא אותו כסינגל שלי. ההצלחה שלו והפידבקים עליו נתנו לי ביטחון להוציא עוד שירים באנגלית בארץ, שזה לא קל".

-הקליפ נכנס עכשיו לפלייליסט של ערוץ 24.
"כשהייתי בלוס אנג'לס השמעתי את הביצוע לכריסטיאן לאם, הבמאי של הקליפ , שהיה בנאשוויל עם טיילור סוויפט ואמר לי 'בואי, סיימנו לצלם'. הם חיפשו בשבילי לוקיישנים בנאשוויל ומצאו בר מגניב ואולפן מגניב ואמרו לי להתייצב. הוא לא רצה שאעשה שיער ואיפור, רצה שהכל יהיה מאוד טבעי כי גם ההקלטה נשמעת הכי טבעית בלי שום עריכה מיוחדת, והקליפ יצא משהו שנראה לי מאוד מקסים. קיבלתי עליו תגובות מרגשות. אנשים כותבים לי שהם בדיוק נפרדו ממישהו ושומעים את השיר ובוכים ושומעים את זה שוב ושוב. זה כיף לעזור למישהו להוציא רגש".

מתביישת לבקש דואט מאנריקה איגלסיאס

אנריקה איגלסיאס נוקיה (צילום: ענבל צח)
"אחרי ההופעה בארץ הוא העדיף לשבת איתי מאשר עם הפמלייה שלו". אנריקה איגלסיאס | צילום: ענבל צח

-מה שלום אנריקה איגלסיאס?
"אנחנו בהתכתבויות על מה נעשה. העברתי לו חומרים שלי, שירים, דמואים, שהקלטתי באנגלית ואני מחכה. זה יקרה בטוח, אבל עוד לא יודעים איך ומה. אני מאמינה שזו תהיה הפתעה לכולם. אני לא יודעת בדיוק מה".

-יש מצב לדואט?
"אני ביישנית, אני לא מבקשת אף פעם. שלחתי לו שירים שלי שעוד לא עשיתי איתם שום דבר, שירים בסגנון שלי שעדיין קשה לי להגדיר אותו. אולי כשאוציא אלבום אדע מה הסגנון. היום כולם עושים הכל, גם אנריקה עושה אלקטרוני ובלדות עם גיטרות, אני מרגישה שלפחות בחו"ל כולם עושים הכל".

"אנריקה קיפל לי את הבגדים"

-איך היתה הפגישה עם אנריקה?
"פגישה רגילה לגמרי, פגישת עבודה, כמו שנפגשתי איתו בארץ. הוא בן אדם מדהים וצנוע ועם רגליים על הקרקע ברמות שאתה לא מאמין. גם בארץ, אחרי ההופעה שלו בהיכל נוקיה, הוא החליט לבטל את כל המסיבה הגדולה עם הפמלייה הענקית שלו ולשבת עם כמה חברים קרובים ולדבר. הוא רצה לשמוע חוויות, מה קורה איתי ולהגיד מה קורה איתו, וזה היה ממש כיף ואמיתי".

-איזה בן אדם הוא? חתיך גם מקרוב?
"הוא חתיך ונעים. מדהים. בקליפ שעשיתי איתו לפני ארבע שנים, "Somebody's Me", הוא קיפל לי את הבגדים. פשוט בן אדם מקסים, שעשה הרבה רעש".

"אני לא אוהבת לכפות את עצמי, מחכה שיציעו"

שרי גבעתי פרומו (צילום: דביר כחלון)
"בארץ לא מאמינים שיש לי מה להגיד בגלל המראה החיצוני". שרי גבעתי | צילום: דביר כחלון

-אמרת שאת ביישנית.
"אומרים לי תמיד 'תגידי' ו'תבקשי', ואני לא. אני מחכה שיציעו לי. כי זה רגיש, זה אמנות ואני לא אוהבת לכפות. אני מחכה שזה יבוא מאחרים. גם מהבמאי לא ביקשתי קליפ. וזה מדהים כי אני לא יכולה לבקש מבמאי שעובד על סטים של מיליוני דולרים וביים את מדונה תעשה לי קליפ. זה הראה לי שדברים גם יכולים לזרום בחו"ל דרך הרשת כשאני בארץ. ברגע שאני עושה שיר באנגלית יש לזה פוטנציאל לחו"ל גם אם אני בארץ".

-אולי את יכולה להרשות לעצמך שיפנו אליך, כי המראה שלך פותח דלתות.
"זה פותח דלתות, אני לא יכולה להגיד שלא, אבל מהדלת צריך להוכיח את עצמך. בארץ אגב זה מכשיל אותך וגורם לאנשים להרים גבה. הם לא מאמינים שיש לי מה להגיד וחובת ההוכחה היא עלי, להראות שיש לי מה לעשות. זה כמו לפתוח את הדלת לבן אדם ולתת לו להתחיל ממינוס".