התוכנית "פלייליסט", מגזין המוזיקה של ערוץ 24, חוזרת לעונה חדשה בהגשת אילנה ברקוביץ' וג'ייסון דנינו-הולט. התוכנית הראשונה תשודר כבר הערב (חמישי) בשעה 19:00 ותארח באולפן את יובל דיין, אסתר רדא ואברהם טל.

יובל דיין, יוצאת "דה ווייס", ביצעה בתוכנית גרסה אקוסטית ללהיט והסינגל הראשון שלה "לאסוף". בראיון איתה הסבירה שהיא אוהבת כאשר חושבים שהיא בת יותר מ-18: "אני אוהבת שאומרים שאני לא נראית בת 18. עצם זה שהמסגרת היומיומית שלי היא בית ספר, חברים ומשפחה זה הדבר שמשאיר אותי מאוזנת. את יודעת, ללכת להופיע בלילה, מחיאות כפיים והכל, ואז בבוקר ללכת לבית ספר וצועקים עליך 'למה את עם עגיל באף, תתעשתי'. אז זה דבר שמשאי אותי עם רגליים על הקרקע, שזה מאוד חשוב לי".

-במילות השיר "לאסוף" שכתבת, מי הבחור, איך הוא מרשה לעצמו?
"הסיפור הזה לא מכיל בתוכו עלילה מוגדרת. זה שיר שנכתב על פני כמה חודשים, כל פעם ישבתי עם הגיטרה והוספתי איזה משפט והכנסת אותו לשיר. הוא נכתב אחרי התקופה של 'דה ווייס' וכל העניינים שם, אז אולי 'לאסוף' מתייחס ללאסוף את עצמי ממה שקרה. אבל בחור ספציפי מוגדר? מצטערת להגיד לך - לא קיים".

-והמלחמות שיש לך בראש מה שלומן?
"גם לך יש מלחמות, אני חושבת. אני מאמינה שבכל אחד יש את המקומות האלה שהוא נמצא במאבקים עם עצמו. מה לעשות, מה להגיד, איך להיראות, דברים כאלה".

 

אסתר רדא לא מורידה את התיק מהגב

הזמרת אסתר רדא, אחת מתגליות השנה במוזיקה הישראלית. מתכוננת להופעה בפסטיבל גלסטונברי היוקרתי באנגליה ולהופעות עם שלמה ארצי, אבל בינתיים היא מתמודדת עם הצורך להחזיר את ההשקעה הכספית בהקלטות האלבום הראשון שלה. "עוד לא החזרתי את ההשקעה, תמיד יש הוצאות גם, זה לא נגמר. עכשיו מתחילים להקליט עוד אלבום, זה עוד כסף", היא אומרת. "יש כמה שרצו להשקיע בי, אבל זה דורש ממני להיות מחויבת".

את הראיון קיימה רדא כשהיא עם תיק על הגב, ולא ברור למה היא לא מורידה אותו: "אין שם כלום, טלפון ועוד משהו, אבל אני לא יודעת למה לא מורידה אותו מהגב".

-איך הגעת לפסטיבל גלסטונברי?
"היה שואו-קייס בארץ לאמנים שרוצים לנסוע. השתתפי בשואו-קייס ואני בגלסטונברי!. נאז הולך להופיע באותה הבמה והדפטון פאמילי. לא יודעת כמה אנשים יהיו שם, אלף מספיקים לי, אני חושבת שיהיו קצת יותר. אני מאוד אתרגש לפני ההופעה, חצי שעה לפני זה...ואני רוצה לראות את הרולינג סטונז".

 

אברהם טל עונה על השאלון של "פלייליסט"

אברהם טל הביא לאולפן את המלודיקה שלו, שהשתתפה בהקלטות אלבומו החדש "שושנה". "היו לי באולפן המון כלים כמו מנדולינה עתיקה עם שני מיתרים וחלילית מפלסטיק וגם המלודיקה הזו, שאני מופיע איתה", הוא מספר ומדגים קטע נגינה משיר הנושא "שושנה". בהמשך הוא מתפנה לעלות על "השאלון":

-האלבום האחרון שרכשת?
"קיבלתי הבוקר את האלבום של אסתר רדא. אני מנוי בשירות מוזיקה באינטרנט ולאחרונה טחנתי את האלבום של 'סקרילקס', סוג של דאב-סטפ משוגע כזה".

-עם איזה שיר אתה עושה ספונג'ה?
"עם האלבום של ליידי גאגא בפול ווליום".

-מה הוא דואט החלומות שלך?
"אחד מהם קרה, עם שלמה ארצי. השני אני עוד לא יודע. אולי האורחת הבאה שלכם. שלמה ארצי זה היה חלום שאני חושב שהוא בילט-אין אצל כל מוזיקאי. זה כיף גדול, כבוד, עם האריה הותיק והמכובד. יש עכשיו הופעה במצדה ואשיר איתו את השיר. פעם אחת בקיסריה באתי בשביל הכיף והוא נתן לי את המיקרופון ושרתי. את 'אלוהיי' יצא לי לשיר פעמיים בהופעות שלי, וזה קטע, כי זה ו'אדם צוב זכרונות' אלה היחידים שלא כתבתי בעצמי".

-מה הוא שיר ה"מייקינג לאב" שלך?
"אתם מסיכים אותי עכשיו. 'קפה דל מאר 5' אני חושב".

*התוכנית "פלייליסט", מגזין המוזיקה של ערוץ 24, תשודר ביום חמישי 16.5 בשעה 19:00 ובשעה 24:00 , בהנחיית אילנה ברקוביץ' וג'ייסון דנינו הולט. עורך התוכנית: דרור נחום.