אין תמונה
אם אשרוד את זה ובתקווה שאוכל לדבר שוב, אבקש מאימא לא לעשות לי את זה יותר. ירימי בבית החולים

"אדם יקר, בינואר השנה שמתי לב שאינני יכול ללכת ישר יותר. הופתעתי קצת, הרי עד כה ניהלתי אורח חיים די בריא. הכול אורגני, אוכל טרי וללא משמרים, מעט מאוד סוכר... די מרשים לילד בגילי", כך נפתחת ההזמנה לאירוע ההתרמה למען לירון רפאל ירימי שפרסמו השבוע הוריו בשמו בפייסבוק. במופע ההתרמה התנדבו להופיע נינט טייב, קורין אלאל, ירמי קפלן ואמנים נוספים.

כבר כמעט שנה חלפה מאז גילו לראשונה את הסרטן האלים שהתפתח בגזע המוח של לירון, אז פעוט בן שלוש. לירון נלקח באופן מיידי לניתוח סבוך בן 12 שעות להוצאת הגידול ולאחריו החל בטיפול כימותרפי. אבל כצפוי בטיפול לילד צעיר כל-כך, גופו הקטן הגיב לטיפול בצורה קשה, והוא הגיע עד כדי סכנת מוות. "אחרי קוקטייל כימותרפי צהוב וזוהר, מצאתי את עצמי בטיפול נמרץ, קריסת מערכות, 9 החלפות דם, פצעים בכל מערכת העיכול, מונשם לסירוגין, חי על מורפין, סיוטים בלילות ומחכה שהזמן יעבור... אם אשרוד את זה ובתקווה שאוכל לדבר שוב, אבקש מאימא לא לעשות לי את זה יותר", מתאר אביו, מורדי בשמו בפייסבוק את האופן בו הגיב לירון לכימותרפיה. "שרדתי. ויכול לדבר. הגוף מלא ברעלים. זיהום בכליות ובכבד. פגיעה בשמיעה... טראומה נפשית ובעיות התנהגותיות, כעסים, התפרצויות, ובקושי הולך, לא ביג דיל...לפחות אני חי ונושם...כמו שהרופאים אמרו".

עם חצי חיוך-חצי בכי יוצאים לעוד סיבוב טיפולים

בעקבות התגובה הקשה של לירון לכימותרפיה פנו הוריו לטיפולים משלימים פרטיים שעלותם גבוהה, אך ממש כשחשבו שהצליחו להרחיק את המחלה הקשה מגופו של בנם, לפני כחודש, התגלתה שוב פעילות סרטנית בגופו של לירון וכעת יוצא למסע טיפולים נוסף.

הזמנה לערב התרמה ללירון ירימי
ההזמנה לאירוע ההתרמה
"הרגשנו שאנחנו בדרך החוצה, והתחלנו לחייך ולשמוח לקראת הילד השלישי שלנו שאמור להיוולד בימים אלה", מורדי נזכר, "אבל אז התחלנו לשים לב לנסיגה של לירון בהליכה, הגידול יושב לו על אזור שמשפיע על היציבות. החלטנו לעשות לו MRI ותוך כדי הטיפולים גילו אצלו שוב פעילות ממהירה. עכשיו, עם חצי חיוך וחצי בכי אנחנו יוצאים לעוד סיבוב של טיפולים ומתכננים לנסוע לחו"ל כדי לקבל עוד סדרה של טיפולים: ניקוי רעלים, ניתוח עם גלי גמא, כל מה שאפשר כדי לא להעביר אותו שוב את הסבל שעבר בכימותרפיה".

ביום א' (ה-16.12) יתקיים במועדון הבארבי מופע ההתרמה למען לירון בהנחייתו של אלון נוימן ובשיתוף עמותת "חברים לרפואה". "אירועים מסוג הזה, מלחמה של משפחה כנגד מציאות כואבת - הם האירועים שהכי חשוב לתת להם יד ותמיכה", אמרה נינט טייב על התגייסותה לקמפיין, "אסור להשאיר אותם לבד במלחמה. הלוואי והיה בכוחי לעשות יותר למען לירון. אני מזמינה את כולם להגיע, לתרום למען החלמתו של לירון ובאותה הזדמנות להינות ממוזיקה של מיטב האמנים שנרתמו"

ההזמנה בעמוד הפייסבוק, מסביר אביו מורדי, מבוססת על תחושות אמיתיות שמביע לירון: "כל התיאורים שכתבנו בשמו של לירון בפייסבוק מבוססים על שיחות שלי איתו. הוא מאוד אינטליגנט ומחובר לעצמו והוא מודע לכך שהוא מאוד חלש, הוא מדוכא ממה שקורה איתו ומכך שאין לו חיי חברה".

"רוב הרופאים לא מאמינים שאפשר לעבור את הסרטן האלים הזה בלי הקרנות. אני מאמין שבעזרת כולם נוכל לגרום להפוך את לירון לנס רפואי".

לתרומה ו/או רכישת כרטיסים למופע

או בטלפונים 03-5777666, ,03-5639518 בימים א-ה בשעות 9-17.