פאולה ולשטיין בהופעה שלומי שבת (צילום: עודד קרני)
"אני כתבתי את הראפ". פאולה ולשטיין בהופעה | צילום: עודד קרני

השיר "Work It Twerk It" מהפרסומת של "קסטרו" בכיכוכבה של גל גדות כבר הספיק להכות גלים על מסכי הטלוויזיה, ברשת, ובשבוע האחרון גם בתחנות הרדיו. מה שהתחיל כסרטון פרסומת באורך 20 ו-30 שניות, הפך ללהיט פופ באורך שתיים וחצי דקות, שצי מדינה כבר רוקדת.

מאחורי יצירת השיר של הפרסומת עומדים פאולה ולשטיין ורועי שן-צור, ששותפים בגוף היוצר "מונסטר מיוזיק". את פאולה ולשטיין כולנו זוכרים מ"כוכב נולד" ומההופעה עם שלומי שבת בקיסריה. לפני כשנה וחצי פאולה ולשטיין חזרה לארץ אחרי תקופה בחו"ל, ומאז שחררה שני להיטים: "Two Stars" ו"Play With Me", שיצא לפני עשרה חודשים ונבחר להוביל את קמפיןן האביב הקודם של "קסטרו".

גם הפעם, במקרה של הלהיט החדש עם גל גדות, פנו בחברת האופנה לולשטיין, וביקשו ממנה שיר לקמפיין. את הקריאייטיב הביאו ממשרד הפרסום "The Box", ולפיו קל ונוח לרקוד עם ג'ינס, אפילו את ריקוד הטוורקינג, שקיים כבר שנים אבל בשנה האחרונה צבר תאוצה בזכותה של מיילי סיירוס.

"רועי שן-צור השותף שלי ואני יצרנו את המוזיקה לקמפיין", אומרת ולשטיין. "כתבנו קטע של 30 שניות לקמפיין עצמו. קסטרו התלהבו מהמוזיקה ואמרו בואו נעשה שיר שלם. אז כתבנו שיר שלם, וגייסנו את הראפרית האמריקנית שאניס רוס להקליט את השיר המלא".

-ספרי לי עליה. מי היא?
"שאניס רוס היא ראפרית מגניבה מלוס אנג'לס, שהיתה חתומה ב'יוניברסל'. הקשבנו לראפריות ממש מגניבות שאהבנו את הסאונד שלהן. בחרנו אותה, ואבישי גורן הקליט אותה באולפני 'סאונד סיטי' בלוס אנג'לס. שלחנו להם דמו לפי איך שזה אמור להישמע, עם הראפ שכתבתי, והיא הקליטה. עבדנו ממש מהר. השיר הופק תוך חמישה ימים בארץ, שלחנו להקלטה בלוס אנג'לס והתוצאה נשלחה למאסטרינג בלונדון. עבודה בין שלוש מדינות בשלוש יבשות, ככה עושים היום מוזיקה בעולם. וכל זה בשיתוף פעולה עם קסטרו, שמשמיעים את השיר בחנויות ובכמעט כל תחנות הרדיו".

שאניס רוס (צילום:  Photo by Flash90)
"שלחנו את הדמו ללוס אנג'לס והיא הקליטה שם". שאניס רוס | צילום: Photo by Flash90

-מאיפה בא הקונספט של הטוורקינג?
"במקור שלו הטוורקינג בא מהאיזורים של דטריוט, מהמוזיקה השחורה, זה הריקודים המגניבים שלהם. מיילי סיירוס ממש לא המציאה את הריקוד. רצינו לכתוב שיר דאנסי וכיפי למסיבות, שאנשים ינענעו את הטוסיק. השיר הוא דאנס, בסגנון 'טראפ', שבא ממוזיקה שחורה, אבל הכנסנו אלמנטים אלקטרוניים, כדי להרים את זה יותר. גם כתבנו את הראפ שהיא שרה".

-כאישה, איך את עם הביקורת על הטוורקינג? טוענים שהוא מבזה נשים.
"לדעתי מגזימים בטירוף. טוורקינג זה לא זול בכלל. אין אישה שרוקדת בלי לנענע את הטוסיק. זה לא בשביל בנים או מישהו אחר, אלא בשביל עצמנו. כל אישה עושה מה שבא לה. כל מי שאוהבת לרקוד, זה נועד בשבילה, בקטע של פאן לחלוטין. הטוורקינג קיים המון שנים, פשוט מיילי סיירוס הביאה אותו למיינסטרים בצורה בוטה, אבל זה סגנון ריקוד שבו מזיזים את הטוסיק כמו שקורה הרבה. זה טבעי, מגניב וסקסי".

-פגשתם את גל גדות?
"לדעתנו היא מקסימה בקמפיין עצמו, אבל בזמן העבודה על השיר לא היה לנו שום קשר איתה. ראינו אותה אתמול בתצוגה של קסטרו לסט של הקיץ. הוזמנו וראינו אותה שם".

-מה את ורועי מתכננים בהמשך?
"אנחנו פועלים בהפקות כ'מונסטר מיוזיק', אבלבמקביל הקמנו צמד אלקטרוני חדש של שנינו, בשם 'Two Stars'. אנחנו עובדים על אלבום, יש כבר סינגל ראשון שבקרוב נצלם לו קליפ שילך לאמ.טי.וי. האלבום כבר הוחתם להפצה בבלגיה, כך שיש הרבה למה לצפות".

אין תמונה
"לא יצא לנו לפגוש אותה אבל היא מקסימה בקמפיין". גל גדות