אריה וגיל גת: "האדם עץ השדה" (תמונת AVI: mako)
השיר לזכרו של הילד קונור. אריה וגיל גת | תמונת AVI: mako

הערב ב"כוכב הבא" צפויים המתמודדים לשיר שישה ביצועים לשירים מרגשים, בשלושה דו-קרבות, שבסופם יוכרע מי מודח ומי ממשיך לכיוון עשרת הגדולים של התוכנית.

למרות הסערה שחולל בתוכנית האחרונה רני רהב, כאשר נמנע מלהצביע לענבל בקמן ורוני ישראלי ששרו באנגלית, ובהמשך הצהיר שלא יצביע למי שישיר באנגלית. לפחות שני מתמודדים הערב (ואולי שלושה) ישירו באנגלית. מעניין איך יצביע להם הפעם כבוד השופט רהב.

הדו-קרב הראשון יפגיש שני שירים שנכתבו על מקרים אישיים נוגעים ללב. יפתח אלון טאוב, שישיר את השיר המרגש "מכתב לאחי", שיצר עילי בוטנר לאחיו הסובל ממוגבלות. השיר בוצע במקור על ידי קובי אפללו באלבום השני של בונר ומאז הפך ללהיט אהוב ומבוקש

מולו יתייצבו האחים אריה וגיל גת, שיבצעו את הבלדה העצובה "Tears in Heaven", שכתב והקדיש אריק קלפטון לזכרו של בנו קונור, שנפל אל מותו בתאונה מחרידה.

הדו-קרב השני עומד להיות מעניין לא פחות: המתמודד דוד דריי יחליט רק במהלך השידור החי איזה שיר יבצע בתחרות. שתי האופציות שלו כרגע הן "אל תשטה באהבה", ששר במקור יהורם גאון, ו-"Just the way you are" של ברונו מארס. ייתכן שדריי ימתין לראות כיצד יצביע רני רהב לאחים גת שישירו באנגלית, ורק אז יריע על איזה שיר ללכת.

לרינת כהן אין מראש את ההתלבטות הזו, והיא בחרה בקלאסיקת הבלוז "It’s a Man's Man's Man's World" של ג'יימס בראון, שיר שרבים מכירים דווקא משיבוצו בפרסומות.

לדו-קרב השלישי תתייצב חן לוי עם "מקיץ אל החלום" שיצר ברוך פרידלנד ("תופעת דופלר"), שרה במקור גלי עטרי, וכולם זוכרים מהביצוע המפורסם של נינט.

המאבק של לוי יתחולל מול אליאס מלייב, שיעלה על הבמה עם "את לי לילה" הקלאסי של זוהר ארגוב ז"ל ובועז שרעבי.

*"הכוכב הבא" תשודר הערב (שלישי, 12.11) בשעה 21:00 על מסך ערוץ 2-"קשת"

>> מילות כל השירים שיבוצעו הערב - באתר שירונט