מירי מסיקה הוציאה אלבום חדש בשם "מלך", ובעקבותיו היא תופיע בקרוב בהאנגר 11 ובקיץ בקיסריה. את העטיפה שלו היא אישרה באייפון ולא הספיקה לעבוד עליה. "לא ראיתי את העטיפה כי הייתי תוך כדי... אמרו לי 'הנה האלבום שלך' ויש לי הערות, אני אף פעם לא מרוצה, מה יהיה? זה של פולנים, בכלל לא שייך לעדה שלי", היא אומרת.

במקביל לאלבום היא קיבלה חוזה בדוגמנות למידות גדולות ובקרוב תתנוסס על שלטי חוצות. "אני אהיה בענק על האיילון!", היא אומרת בהתלהבות האופיינית לה. "הציעו לי גם לדגמן הלבשה תחתונה שזה היה הכי מחמיא, אבל נראה לי שהם התבלבלו, או שהם צחקו עלי. זה בא לי בזמן, שהם אמרו לי 'אסור לך לרזות עד הצילומים'. מיד אכלתי גלידה".

הבעל אורי: "ה'כלי' שלך ילך ויגדל? אין יותר מקום לגדול, צריך בית חדש"

על האלבום עבדה מסיקה באולפן, כהרגלה, עם בעלה אורי זך, שהוא גם המפיק המוזיקלי הקבוע שלה, ו"המבוגר האחראי" בסיפור. על ההופעות הצפויות לה בהאנגר ובקיסריה היא אומרת: "התחלתי בלמלא אולמות, זה המקום שלי. אז ההאנגר זה יותר גדול וקיסריה זה עוד יותר גדול, ואני מחזיקה אצבעות ומה שיהיה יהיה. אני פוחדת שלא יבואו... יש לי מנוע ענק, והוא לא מונע על ידי פחד, זו אשלייה, זה נדמה לי".

ובאמונה היא אומרת: "הכלי ששמו 'מירי', בעזרת השם, הוא רק ילך ויגדל כדי להכיל עוד דברים. הכלי הזה לא יישאר רק הוא, מפחד, ואז אתה תקוע, הוא (מסמנת עם הידיים שיתרחב)". מסיקה רואה שבעלה אורי זך מבוהל ואז היא אומר לו בהומור: "אבל האגן שלי יישאר.. אין יותר לאן ללכת", וזך אומר לה בהומור: "לא, זה היה פשוט: 'אל תדאגו, הכלי שלי ילך ויגדל ויגדל ויגדל' ואני כזה, עוד רגע, בסדר, אין יותר מקום לגדול, צריך בית חדש".

מירי: "אני רוצה לשכב עם כולם, אני רוצה לעשות אהבה עם העולם"

מסיקה למדה עם השנים לשים לעצמה גבולות: "אין לי גבולות וזה לפעמים פוגע באנשים מסוימים. המחיר הוא הרבה יותר גדול מאשר לאבד את עצמי. שוב, עוד פעם הילדה הקטנה הזאת. אני רוצה 'עכשיו', אני רוצה לאכול בידיים ואני רוצה לשיר ברחוב, אני רוצה לשכב עם כולם, אני רוצה לעשות אהבה עם העולם, אני רוצה שיאהבו אותי, אני אני אני אני אני. ולוותר על זה - זה לא להקטין את עצמך, זה להגדיל את עצמך, כי יש עוד אנשים".

במפגש עם הוריה, ירדנה ומשה מסיקה, נזכרת אמה ירדנה בדברים שאמרה לה כשהיתה בת 15: "יש זמרות הרבה יותר טובות ממך, עם קולות יותר טובים ממך, אבל יש בך משהו שאף אחד לא יכול לקחת ממך, וזה משהו אישי שלך, וזה הדבר הנהדר שיש בך".

האבא משה: "אני לא אומר שאת הכי טובה בעולם, אבל תגידו לי מי יותר"

"יש קולות יותר יפים משלי", מודה מירי מסיקה. "עפרה חזה היה לה קול יותר יפה משלי. קולות מוחלטים כאלה, קולות של זמיר". האב משה מתקן אותה: "נכון, היה לה קול יפהפה, אבל גם לך יש קול יפה, קול שונה". בשיחה מתברר שאמה של מירי לא נתנה לה אף פעם להגיד על עצמה "אני זמרת נהדרת", בעוד אביה טוען שהיא "הזמרת הכי טובה בעולם". "רואים את הקוטביות, תדמייני את הזוגיות הזאת, שזה פשוט יין ויינג", אומרת מירי על הוריה. והאב משה מפרש: "דבר ראשון עוד לא מיצית (את כל האפשרויות). דבר שני, אני לא אומר שאת הכי טובה בעולם, אבל תגידו לי מי יותר".

נראה שמירי מסיקה נמצאת בתהליך שבין הילדות לבגרות. מוציאה אלבום שרוצה להיות בוגר, אבל גם שיאהבו אותה על במת הפסטיגל. היא עדיין 'הילדה הקטנה' של אמא ואבא, אבל גם האמא לילדה תמר, עליה היא אומרת בהתרגשות על סף דמעות: "היא אהבת חיי".

>> יוני רכטר עם שלומי שבן ב"שיר הקרואסון"