אין תמונה
היא כבר היתה שבורה. מיילי סיירוס בקליפ

ביומיים האחרונים העולם הפסיק לדבר על הופעת הטוורקינג הסליזית של מיילי סיירוס בטקס פרסי אמ.טי.וי, ובמקום זה הוא מדבר על הקליפ "Wrecking Ball", לשיר החדש שלה, בו היא מופיעה בעירום מלא.

הקליפ הפרובוקטיבי והסקסי של סיירוס, אותו ביים טרי ריצ'ארדסון, נצפה עד כה בלמעלה מ-56 מליון צפיות ביו טיוב, תוך פחות משלושה ימים, ושבר את שיא הצפיות ל-24 השעות הראשונות.

מיילי סיירוס עצמה הגיבה להיסטריה הכללית בראיון לאלביס דוראן בתחנת Z100 הבריטית: "אני חושבת שהוידיאו הזה הוא הרבה יותר מסתם עירום. אם אנשים מגיעים לנקודה שאותה רציתי להעביר, ואתם באמת מסתכלים עלי, אתם יכולים לראות שאני הרבה יותר שבורה מאיך שהשיר נשמע". כנראה שהיא מתכוונת לכך שהקליפ נפתח בדמעה שמתגלגלת על לחייה הימנית.

סיירוס הוסיפה: "אם אנשים יוכלו לחשוב מעבר למובן מאליו ולהפעיל את הדמיון שלהם, הם יוכלו לראות למה הקליפ הזה באמת אומר, זה כל כך פגיע. אם תביטו בעיניים שלי, אני נראית שם יותר עצובה אפילו מאיך שהקול שלי נשמע בהקלטה. היה הרבה יותר קשה לצלם את הקליפ הזה מאשר להקליט את השיר. זה היה הרבה יותר מחוויה רגשית".

ואיך משפיעות עליה התגובות לפרובוקציות שלה בטקס ה-VMA ובקליפ החדש? "כל דבר שאני עושה כרגע הופך לעניין כל כך גדול. אני מבחינתי רק נהנית. איך שאנשים מקטלגים אותי ואת מה שאני עושה - לא ממש אכפת לי. אני רק נהנית".

מיילי סיירוס תוציא באוקטובר את אלבומה החדש "Bangerz", שצפוי לכלול בנוסף לשני הסינגלים שכבר הוציאה "We Can't Stop" ו-"Wrecking Ball", וגם שיתופי פעולה עם בריטני ספירס, ביג שון ונלי.

 

מיילי ושבעת הגמדים

ואם הקליפ החדש לא הספיק - קבלו את מיילי סיירוס מופיעה בתוכנית טלוויזיה בגרמניה עם הסינגל הקודם שלה "We Can't Stop" כשהיא מלווה בלהקה של נמוכי קומה - נגנים ורקדנית - כולם בגובה המותניים שלה.

ביזארי? לא בשביל מיילי. הכוכבת הצעירה אחזה בידה באביזר כלשהו (שנראה גמיש למדי) וטפחה איתו על אחוריה של הרקדנית נמוכת הקומה שמבחינה נראתה מאושרת.

 

חולבים את הפרה

ועוד מיילי אחרון לסיום. ההיסטריה סביב הכוכבת בת ה-20 הוציאה מהמרתפים כל מיני שיתופי פעולה כמו אלה עם וויל איי אמ וביג שון. גם החיבור שלה עם ג'סטין ביבר דלף (אבל נעלם די מהר מהרשת). וכעת יש עוד מישהו שמשחרר קטע בו היא משתתפת - קוראים לו Mike Will Made It ולשיר שלו קוראים "23", שזו כמובן מחווה למספר של מייקל ג'ורדן ב"שיקאו בולס" בשנות ה-90'.

סיירוס היא לא ממש ראפרית אבל הבית שהיא נותנת כאן מניב לגמרי, וכך גם הפזמון, שיש לו "הוק" קליט וביט טוורקי שהיא מכירה כבר היטב. לקטע שותפים גם הראפרים וויז קאליפה ו-Juicy J, והוא צפוי להופיע באלבום של הבכורה של מייק שייקרא "Est. in 1989: The Album".