נועה תשבי ומיק ג'אגר (צילום: צ'ינו פפראצי)
"היא רק רצתה להתפרסם, הם לא שכבו". נועה תשבי ומיק ג'אגר | צילום: צ'ינו פפראצי

סיפור הרומנים של מיק ג'אגר, סולן "הרולינג סטונס", אחרי התאבדותה של לורן סקוט בת זוגו לפני 11 שבועות בלבד, נהיה מורכב מיום ליום. לפני הריקוד עם בר רפאלי והשמועות על נועה תשבי בביקור של הלהקה כאן בישראל, הפציעה, כזכור, בציריך ברונטית מסתורית, אבל ג'אגר לא עוצר. לפי דיווחים בתקשורת הבריטית, הרוקר בן ה-71 הופיע לפני יומיים בברלין עם "הסטונס" ואחרי ההופעה חיכתה לו מישהי שהוא מכיר משנים עברו, שבילתה איתו את הלילה, כי הרי סר מיק לא יכול להתעורר לבד בבוקר.

בעיתונות הבריטית (למשל ב"דיילי מייל") מבהירים שלא מדובר בברונטית מציריך וגם לא בנועה תשבי הישראלית, שפרסמה תמונה שלה עם ג'אגר בחדר מלון בתל אביב, אלא במישהי אחרת. משיחות עם חברי הפמליה שסובבת את "הרולינג סטונס" עולה ש"ג'אגר יצא לחופשי", אחרי 13 שנים עם לורן סקוט שהתאבדה. מעתה, אומרים, נשים רבות צפויות לחכות לו בהמשך סיבוב ההופעות של הלהקה. עם זאת, מדגישים בבריטניה, נועה תשבי היא לא אחת מ"הנשים של ג'אגר" והשניים גם לא קיימו יחסים. מדובר, כך נטען, ביחסי פלרטטנות, אבל הם נשארו חברים, ומחוץ למיטה. "היא בקשר איתו רק בשביל הפרסום", נאמר על תשבי.

עוד ב-mako מוזיקה:

בסביבה של "הרולינג סטונס", אותה מגדירים בתקשורת הבריטית כ"מיזוגנית" (כלומר, "שונאת נשים"), החזרה של ג'אגר לעולם הסטוצים נתפסת כסיבה לחגיגה על ידי אנשי הפמלייה שמקיפה אותו, משום שהתדמית ההוללת של הסולן לאורך השנים שירתה את התדמית וההצלחה של "הסטונז" כלהקת רוק מובילה. מקור מתוך הלהקה אמר: "מיק חזר לענייני הנשים שלו מיד עם פתיחת הטור הנוכחי לפני כשבועיים. כולם שמחו לראות אותו ככה, באמת שמחו, כי טוב לראות אותו חוזר שוב לרכוב במלוא הכוח. את הבחורה שהיתה לו בציריך הוא אסף במועדון לילה. היא היתה בשבילו רק סטוץ חולף והוא המשיך הלאה". מקורבים טוענים שמדובר ברקדנית רוסיה כלשהיא, "אבל מה שבטוח זה שהיא נזרקה אחורה, כרק עוד אחד מהמפגשים המיניים חסרי המשמעות שלו, והוא המשיך קדימה", נאמר.

אגב, יש כאלה שטוענים שג'אגר עצמו הדליף לצלמי הפפראצי את עניין השהייה במרפסת עם הבחורה בציריך, והם אף צולמו במרפסת בשעות שונות של היום, בבגדים שונים. אחרים טוענים: "הוא לא הדליף בכוונה לגבי הבחורה בציריך, אבל הוא והלהקה שמחים שזה יצא החוצה. כי מיק לא רוצה להיראות כמו איזה זקן ושבור שמחפש רעייה חדשה".

"4000 נשים עד גיל 50"

ואם כבר מוזכרת המילה 'רעייה', האם יש סיכוי שמיק ג'אגר יסיים מתי שהוא את הרומנים האלה ויחפש לו אישה חדשה? כנראה שלא. מקור שמקורב לרוקר הכי מיני בהיסטוריה, אומר: "אני לא חושב שהוא יתחיל עוד מערכת יחסים רצינית בטווח הזמן הנראה לעין, כי זה ייחשב בעיניו כ'בגידה' בלורן סקוט, בעוד שהסטוצים שלו לא נחשבים בעיניו כמשהו כזה".

מרכיב אחר בפאזל היא אשתו לשעבר ואם שלושה מילדיו של ג'אגר, ג'רי הול. יש כאלה שטוענים שג'אגר חושף את הסטוצים שלו כדי להעביר לה מסר. המסר הוא שהוא לא פנוי כרגע. "ג'רי הול הראתה אהדה כלפיו, הסתובבה לו קצת בין הרגליים והיתה מאוד סימפטית אליו", אומרים, "אבל הוא רוצה להבהיר לה שאין סיכוי שהם יחזרו להיות יחד כי הוא לא רוצה שוב להסתבך איתה ולהתעררב איתה".

בר רפאלי ומיק ג'אגר
"זה טוב לתדמית של הלהקה". מיק ג'אאגר ובר רפאלי

בתקשורת הבריטית לקחו השבוע מחשבון משוכלל במיוחד וניסו לחשב עם כמה נשים היה מיק ג'אגר בחייו. מישהו נזכר שלפני 20 שנה, כשהוא היה בן 50 בערך, ויצא עם קרלה ברוני, כיום אשתו של נשיא צרפת לשעבר ניקולא סרקוזי, ועדיין זמרת שהופיעה לאחרונה בארץ, ג'אגר סיפר לה שלפי החישוב שלו הוא שכב עד כה עם 4000 (במילים: ארבעת אלפים) נשים. מדובר אומנם על לפני 20 שנה, וב-13 השנים האחרונות הוא היה בקשר קבוע עם לורן סקוט, אבל כנראה שזה לא ממש הפריע לו להיות גם אם אחרות, כך נטען. אדם שמכיר את ג'אגר במשך יותר מעשור, הסביר: "מיק לא יכול לחיות בלי נשים. בשבילו קיום יחסי מין עם אישה זה כמו בשביל גבר אחר לפתוח את המקרר ולקחת בירה. זה לא מעשה בעל משמעות".

"מקדיש את עיקר זמנו לקשרים עם נשים מהעבר וההווה"

הופעות? שירים? הקלטות? הצחקתם את סר מיק. מקורב ל"סטונס" טוען שאת עיקר זמנו הוא מקדיש בימים אלה ליצירת קשרים עם נשים איתן היה בעבר וכאלה חדשות, ונראה שהוא נהנה מזה מאוד (מזכיר לכם זמר ישראלי מפורסם? אתם לא טועים בהבחנה). אחרי רדיפה אחרי נשים, התחביבים הבאים בתור של ג'אגר הם קריקט וקריאת דוחות פיננסיים של הביזנס המכונה "הרולינג סטונס", כי הוא אוהב לדעת בכל יום כמה כסף הם הרוויחו.

הביקורת על ג'אגר טוענת שהתנהגות שלו היא "בוטה", כיוון שעברו רק 11 שבועות מאז ההתאבדות של סקוט. ההתלהבות שלו לצאת עם בחורות אחרות כעת נתפסת כ"לא יאה" וכ"מעליבה את זכרה" של זוגתו לשעבר. פרשנים טוענים שלשניים היו את הבעיות שלהם, ושההתנהגות הנוכחית שלו מעידה על כך שבסמוך להתאבדותה הם הגיעו לאיזו נקודת שבירה ביחסים. מי שהדגישה זאת היתה אחותה של סקוט, שטענה ש"לא פלא שלורן היתה בדיכאון".

מיק ג'אגר, לורן סקוט (צילום: Charley Gallay, GettyImages IL)
"גם אם היה לה אכפת היא לא הראתה את זה". מיק ג'אגר ולורן סקוט | צילום: Charley Gallay, GettyImages IL

אבל אם מסתכלים לעומק, מבינים שאין אינדיקציה לכך שמיק ג'אגר אי פעם שינה את דרכיו. למרות שהיה עם לורן סקוט במשך 13 שנה, מקורבים לזוג אומרים ש"נאמנות מעולם לא הייתה חלק מהעסקה ביניהם. ללורן לא היה אכפת, ואם היה לה אכפת, היא לא הראתה את זה הרבה. כמו שמיק אמר בהספד שלו אליה, הם עשו חיים נהדרים ביחד, עם בתים בניו יורק, צ'לסי, פריז, חבל הלואר ועוד. לורן תמיד נתנה לו חופש פעולה מלא, כדי להיות בכל מקום שהוא רוצה להיות בו, והוא העריך אותה על כך". ולמי ששכח, זה המקום להזכיר שמות כמו סופי דאל ומולי מילר מאנדי, שנקשרו בשמות של ג'אגר בשנים האחרונות, בזמן שהיה בקשר עם סקוט.

"לשפוט את מיק ג'אגר כמו ששופטים כל גבר אחר זה טיפשי"

האם לורן סקוט היתה צריכה לוותר למיק ג'אגר ולאפשר לו קשר פתוח? יש כאלה שטוענים ש"לשפוט את מיק ג'אגר כמו ששופטים כל גבר אחר שרץ אחרי נשים, זה טיפשי".  בסביבה של "הרולינג סטונס", כאמור, לא הפריע לאף אחד שמיק ג'אגר ממשיך לעשות מה שבא לו כלפי פנים, בזמן שיש לו חברה כלפי חוץ, כי מבחינתם זה חלק בלתי נפרד מחיי הרוקנ'רול שלו, ומהאימג' של "הסטונס" כלהקת רוק נצחית שחיה לפי הקלישאות הישנות שעוצבו בשנות ה-60' וה-70'. בלהקה מדגישים שגם בימים הקשים ביותר של האבל על מותה של סקוט, ג'אגר הבטיח שיחזור מהר לעניינים ולבמה, ידחיק את הצער שלו באיזה ארון צדדי ויחזור לביזנס של להיות מיק ג'אגר, על כל המשתמע מכך.

עוד טוענים בבריטניה, שג'אגר הזניח את לורן סקוט והשאיר אותה בודדה בניו יורק. כך, למשל, הוא לא הזמין אותה להצטרף אליו לסיבוב ההופעות הנוכחי של "הסטונז". סקוט לא היתה חובבת מוזיקה ולא היתה ביחסים טובים עם שאר חברי הלהקה, הם נראו לה כחבורה של זקנים סקסיסטיים. הוכחה למערכת היחסים הלא מזהירה שבין הבחורה של ג'אגר ללהקה ניתן לראות בכך שאחרי מותה של סקוט דחו "הסטונז" את ההופעות באוסטרליה וניו זילנד לחודשים אוקטובר-נובמבר, אבל אף אחד לא חשב שצריך לבטל את כל הסיבוב שלהם השנה. זמן קצר אחרי מותה, הם כבר הכריזו על תאריכים להופעות באירופה במאי ויוני. ג'אגר העדיף לחכות קצת, אבל "החליפות" שמנהלים את העסק של "הסטונס", כך טוענים בבריטניה, לא ייחסו חשיבות גדולה מדי למוות הטראגי של חברתו.

הרולינג סטונס נחתו בישראל (צילום: אורית פניני)
"בעקבות הטרגדיה קית' נהיה יותר נחמד למיק, מה ששיפר את האווירה בלהקה" הרולינג סטונס נוחתים בישראל | צילום: אורית פניני

ג'אגר הבטיח שהוא "לא ישכח את לורן", וזה כמובן נכון, אבל הוא המשיך בחיים שלו. ואחרי שבילה תקופה של שקט בביתו שבעמק הלואר, הוא היה מוכן לחזור לבמה. "הוא מכיר את עצמו טוב מאוד ויודע כיצד לדאוג לעצמו", אמר מקורב. "מיד אחרי שהיא מתה, הוא היה צריך לראות את המשפחה שלו ולהרגיע את עצמו שהוא היה בסדר איתה. אחר כך הוא חזר לעסקים כרגיל, מה שאומר לחזור לחיק הבחורות".

מי שמחפש משהו חיובי שצמח מהטרגדיה הזו, יוכל למצוא אותו בחיזוק היחסים שבין ג'אגר לגיטריסט והחבר קית' ריצ'ארדס, שידעו הרבה עליות ומורדות לאורך השנים. בעקבות הטרגדיה ריצ'ארדס נהיה נחמד יותר לג'אגר, מה ששיפר מאוד את האווירה בתוך הלהקה בסיבוב הנוכחי של "הסטונז". כמובן שגם רוני ווד וצ'ארלי ווטס, החברים הנוספים בלהקה, הביאו תמיכה בג'אגר. מי שחשש שמותה של סקוט יביא לסוף דרכה של הלהקה - כנראה שלא מבין עד כמה כסף מגלגלת ה"מפלצת" הזו, ועד כמה אין סיכוי שהם יוותרו עליו.