פאר טסי הגיע לאולפן רדיו תל אביב, כדי להשתתף בתוכנית הבוקר של אסי עזר ודפנה לוסטיג, המשודרת בתחנות רדיו תל אביב, רדיו חיפה ורדיו "חם אש" 99.5 FM. השיר הראשון שביצע היה "תחזרי", איתו זכה בפסטיבל הזמר והפזמון ב-2013. אסי עזר התוודה שהיה משוכנע שהשיר הוא של אייל גולן, ואילו דפנה לוסטיג סיפרה שאמרה לו שהשיר של טסי ועזר התווכח איתה.

על הלהיט הענק של טסי "דרך השלום", שאלה אותו לוסטיג אם לא נמאס לו לשיר אותו, וטסי השיב: "המון אנשים מכירים אותי מ'דרך השלום' ובאמת כל המדינה השתגעה מזה, אבל יש לי עוד המון שירים, 28 שירים חוץ מהשיר הזה שאני שר אותם בהופעות כבר כמה שנים, אז אני לא מפחד מ'דרך השלום'. כל פעם שאני שר אותו יש התרוממות גדולה של אנרגיה, אז לא נמאס לי ממנו. מה יהיה איתו בעתיד? אני לא יכול להתחייב".

אסי עזר: "כשהאח הגדול התחילה היה לי פיצוץ של התעניינות, איך אתה מתמודד?".
פאר טסי: "זה לא קרה לי בבת אחת, אלא לאט לאט, עברתי המון שלבים בדרך. זה לא שביום אחד יצאתי החוצה".
אסי עזר: "אתה עוד לא מבין ש'דרך השלום' שינה לך את החיים. היום כל בן אדם במדינה יודע מי אתה. ךא רק כאלה שמעריכים מוזיקה".
פאר טסי: "דיברת על 'תחזרי' והוא מהאלבום הראשון. אני יכול לקרוא לו להיט ו'שותה רק וויסקי' ("דפיקות הלב"), ויש עוד שירים מהאלבום הראשון שהצליחו. עכשיו הצטרפה לזה כל המדיה בעצם".

דפנה לוסטיג: "אני מכירה אותך מהאינסטגראם. אתה בהתחלה חיממת את אייל גולן?"
פאר טסי: "לא. הייתי מופע המחצית שלו בסיבוב הקיץ האחרון, עוד לפני 'דרך השלום'".

אסי עזר: "לאן אתה רוצה להגיע?"
דפנה לוסטיג:
"להיות אייל?"
פאר טסי:
"לא, ממש לא. החלום הכי גדול שלי כבר הגשמתי אותו. כל מה שרציתי שישמעו אותי כמה שיותר אנשים, ושיקנו את הדיסק שלי. שני האלבומים שלי הגיעו ל'זהב'".
אסי עזר:
"ואתה מתחתן. איך אתה מתחתן בנקודה הכי כיפי בקריירה שלך של להיות רווק?".
פאר טסי:
"זה החלום הכי גדול. אני לא בנקודה הכי כיפית, אני בעוד נקודה כיפית. אתה בטח מבין שאם יש לי חברה אחת עשרה שנים אז לא תכננתי את זה עכשיו. שמה טל, היא רגילה כבר כמה שנים לאינטנסיביות של הקריירה שלי וההופעות, כולל שנתיים שהופעתי באילת. היא לא מרשה לי לדבר בחי"ת גרונית. כשהיא באה אלי הביתה ושמעה את אח שלי מדבר ככה היא אמרה לי 'הגעתי למרכז תימן'".
אסי עזר: "טל, אם את צריכה מישהו לדבר איתו בטלפון, תתקשרי אלי".

לפני שטסי שר את להיטו הגדול "דרך השלום", סיפר אביו של אסי עזר, אבי עזר, כיצד גילה את זוהר ארגוב ז"ל שר בבית אמו של זוהר שבישלה להם, ואיך סידר לזוהר הצעיר הופעות ראשונות במועדוני לילה. "יכולנו להיות מיליונרים, אבא, אם רק היית לוקח מזוהר ארגוב עמלה", אמר הבן לאב, שמשיב: "אמרתי לך לפני חודש וחצי בוא ניקח את פאר טסי".

לפאר טסי עצמו אומר אבי עזר: "אני בטוח ש-2015 תהיה השנה שלך, אני כמעט משוכנע שיש לו עוד דרך ארוכה, שרק יישאר בחור צנוע ועניו, זה לא פשוט להיות פשוט". "אני לא כזה צנוע", אומר טסי, ומוסיף: "גם לאבא שלי יש את אותן עצות, גם הוא ראה את ההוא מופיע שם ואת ההוא מופיע שם, אבל אני רוצה לשאול אותך שאלה: איפה זוהר היה מופיע?". "היו שני מועדונים בנתניה, 'החלום' ו'המקום', אחד מול השני. אחר כך הוא הגיע ל'ברווז', ועד שתים עשרה בלילה המקום היה ריק, איך שזוהר היה מגיע תוך חצי שעה המקום היה מלא, היו מעבירים אחד לשני שהוא בא".

"בבר מצווה של אחי, אבא שלי הביא זוהר ארגוב על הידיים שיופיע, כי הוא כבר לא היה במצב טוב", נזכר אסי עזר, "הוא הופיע והחזרנו אותו הביתה. תגיד, פאר, בחתונה שלי, אפשר לסגור מחיר?". "בשבילך מה שאתה רוצה", עונה טסי. דםנה לוסטיג מתערבת: "שקל לא פחות ממה שקיבלת אצל ציון ויאנה". עזר: "אם הופעת אצל ציון ויאנה אז אתה חייב להופיע בחתונה שלי!".

סאונד: עומר דונסקי, צילום ועריכה: טל טנצר