אין תמונה
"חשבתי קודם כל על כריס, שעכשיו יעשו ממנו מפלצת". ריהאנה בראיון אצל אופרה

ריהאנה בת ה-24, כוכבת הפופ הגדולה בעולם כיום, העניקה ראיון חושפני ואישי למלכת הראיונות האמריקנית אופרה ווינפרי. בראיון דיבריה ריהאנה בגילוי לב על יחסיה עם חברה לשעבר שהיכה אותה, הראפר כריס בראון, על סבתה שהיא מתגעגעת אליה, על היותה סמל מין בעיני מעריצים רבים בעולם ועל הפיכתה למודל לחיקוי בקרב צעירים וצעירות. כמו כן התלוצצו ריהאנה ואופרה על המבטא הברבדוסי של ריהאנה.

"אני רווקה וכריס נמצא בזוגיות עם מישהי אחרת, אבל אני עדיין אוהבת אותו", אמרה ריהאנה. "אני חושבת ששנינו נאהב אחד את השני לנצח. כשראיתי אותו על היאכטה בסן טרופז הבטן שלי התהפכה. שמרתי על 'פני פוקר' כדי שלא יראו את מה שאני מרגישה על כל הגוף שלי, אבל הבנתי עם עצמי שזה לא הולך להיעלם".


(FULL VIDEO) Oprah's Next Chapter: Rihanna |... by Ashley_Miller_3

כזכור, בשנת 2009, לפני טקס ה"גראמי", היכה כריס בראון את ריהאנה ושניהם לא הגיעו לטקס. התמונה שלה עם פנים נפוחות ממכות זעזעה את כל העולם. "כשקרה מה שקרה עם כריס", אומרת ריהאנה, "העולם שלי חרב עלי, אבל קודם כל חשבתי עליו, מה יקרה איתו, מה יחשבו עליו, יגידו שהוא מפלצת".

"בברבדוס יש לנו תרבות סקס מפותחת"

על היותה סמל סקס בינלאומי, ועל כך שאמרו עליה שהיא "המהות של המילה 'fuck', אמרה ריהאנה בראיון: "אני אפילו לא מבינה מה זה אומר. אני ממש לא חושבת ככה על הדברים. אני לא מחשיבה את זה כהישג, לא מבינה בכלל על מה מדובר. מחמיא לי שאומרים 'האישה הכי סקסית בעולם', מוזר אבל מחמיא, זה חמוד".

אופרה שאלה: "מתי התחלת להרגיש בנוח עם היותך סקסית?". ריהאנה השיבה: "אני לא מרגישה עם זה בנוח, רק מעמידה פנים. הרגשתי שאני צריכה רק לעשות את זה. בברבדוס יש לנו תרבות סקס מפותחת. צריך לדעת להתגבר על דברים. עכשיו אני בת 24 ואני יכולה לעשות דברים, אני יכולה להתנסות".

על מעריציה אמרה: "אני רוצה שהם יכירו אותי כבן אדם ויידעו שיש לי גם חולשות וגם פגמים, שאני בן אדם כמו כל אחד אחר".

אין תמונה
"אני לא מרגישה נוח כסקסית, רק מעמידה פנים". ריהאנה בראיון אצל אופרה

>> הצביעו למצעד השבועי - אתם קובעים את הלהיטים של ישראל