אייל גולן ומורן מזור
"אני גאה בה מאוד". אייל גולן ומורן מזור
אחרי שנתיים של ציפייה השיקה היום מורן מזור במסיבת עיתונאים את אלבום הבכורה שלה "רק בשבילו". האלבום כולל את שיר הנושא "רק בשבילו" איתו ייצגה את ישראל באירוויזיון, בשתי גרסאות - גרסת אירוויזיון וגרסת אלבום, וכן את הסינגלים שהוציאה עד כה: "תביט בי", "חודרת לליבך", "נסיך שלי" ו"אני כאן", שיר הזכייה שלה ב"אייל גולן קורא לך".

מזור ביצעה הבוקר שיר חדש מתוך האלבום בשם "שלחו אותי", וכן ענתה על שאלות, כשלצדה אייל גולן, שכזכור מנהל אותה והחתים אותה בחברה שלו "ליאם הפקות", אחרי זכייתה בעונה הראשונה של "אייל גולן קורא לך".

"האלבום מאוד ורסטילי", אומרת מזור. "הוא כולל נגיעות ים תיכוניות, נגיעות פופ ורוק וסימפולים, ועוד המון דברים שמעבדים ומפיקים מהשורה הראשונה ישבו ועמלו על זה ימים עלילות ואני מאוד גאה בתוצאה".

-עד כמה את שותפה ביצירת האלבום?
"הייתי שותפה לבחרית החומרים. דורון מדלי ורותם כהן ניהלו את האלבום אמנותית. היינו כולנו שותפים לבחירת החומרים והעיבודים ואייל אפילו בבחירת הסולמות. זו היתה עבודה קשה. בכתיבה לא לקחתי חלק כי השירים שלי עדיין במגירה. החשיפה האישית היא לא דבר קל. אמן שכותב מליבו חושש ממה יגידו. זו משוכה שאני צריכה לעבור, אולי הבאלבום הבא.

-האירוויזיון הקדים את יציאת האלבום?
"לא, האלבום היה אמור לצאת עכשיו, והטיימינג יצא טוב. זה קרה אחרי הריון ארוך, כמו בלידה של פילה".

אייל גולן מציג את מורן מזור

מורן מזור שרה "שלחו אותי"

מורן מזור ואייל גולן עונים לשאלות

-יצאת מ"אייל גולן קורא לך זמרת מזרחית", ונהיית דיווה, זמרת ישראלית.
גולן: "כבר אמרתי שאנחנו מחפשים  בתוכנית זמרת מזרחית ובעונה הראשונה בחרנו את זמרת הפופ המזרחית הכי טובה שיש. מורן מצויינת בכל הסגנונות, גם בעונה היא שרה ביונסה והבנו שזה משהו אחר. היא מזכירה לי את מירי מסיקה ואם ניקח אותה לשם זה ייצא מצויין".

-מורן, זה האלבום שחלמת להוציא?
"זה הרבה מעבר למה שדמיינתי, לא דמיינתי להיות זמרת, להצליח ולעבוןד עם הזמר הכי גדול במדינה שלנו. לקסבל את כל התנאים להפקה מושלמת הפקת חלומות. יוצרים מהשורה הראשונה וסטיילינג צמוד. זה הרסה מעבר למה שילדה בת 20 יכולה לבקש. מצד שני אנחנו אנשים של עבודה קשה שמאמינים שהיא משתלמת. לקח לי שנתיים להוציא את האלבום ולהגיע לאירוויזיון אני חושבת שהשקעה התמדה ורצון הכלים הכי חשובים להצלחה של אמן. יש הרבה מוכשרים ולכן חייבים לעבוד קרשה. אני מרגישה שבורכתי ואסירת תודה אבל הכל בא מכוח רצון ועבודה".

-איך את מתמודדת עם חוסר פרגון?
"תמיד יהיה כאלה שיגידו דברים שליליים ויבקרו וזו זכותם. אני מכבדת את דעתם של כולם. זה ודאי לא פגע בי. אני משתדלת באמת לא לקחת ללב הערות פוגעניות ושליליות".
גולן: "היא חיה צמוד לרב-סרן שמועתי, מה אתה רוצה?"
מזור: "אנחנו חסינים".

 -אייל, יש סיכוי שמורן תהיה זמרת פותחת למופע הקיץ שלך?
"המופע שלי כבר יצא לדרך ונסרין מופיעה איתי. למורן יש הופעות שצפויות לה בחו"ל לכן זה לא הסתדר בתאריכים. אני אופיע עם מורן עוד הרבה בעתיד".

-מה עם דואט בקרוב?
גולן: "אני צריך לעשות איתה דואט, עם נסרין, עם מאור אשוואל ועם עדן אבוטבול. אז לי ארבעה דואטים לעשות. בסוף שאני אעשה אלבום דואטים".

-מורן, איך התמודדת עם זה שלא עלית לאירוויזיון?
"רציתי שנעלה. כיוונתי לשם. נסעתי מאוד אופטימית, רציתי מאוד. נתנו ביצוע מעולה ואחריו הכל התגמד. שמחה שניתנה לי ההזדמנות הזאת, הזכות שנפלה בחלקי לייצג את המדינה".

-אייל יש סיכוי שאתה תייצג את ישראל באירוויזיון?
גולן: "לא, אני לא מחסידי האירוויזיון. זה יכול לעשות טוב למורן או לזמרים צעירים אחרים, לזמר ותיק זה יכול לגרום רק נזק. מה שיעשה טוב לישראל זה שנצליח בכדורגל".

-האם מורן חתומה אצלך גם לאלבום הבא?
"היא כבר משפחה. חלק מ'ליאם הפקות' והיא חלק מהמשפחה. כל עוד היא תרצה - היא תהיה איתנו. אנחנו לא מחזיקים איש בכוח. כמה שהיא תרצה היא תישאר".

-תהיה עוד עונה של "אייל גולן קורא לך"?
גולן: בעזרת השם".