הזמר והיוצר שי גבסו הגיע לאולפן תוכנית "פלייליסט" וסיפר עד כמה הוא פרפקציוניסט בעבודה באולפן ועל עריכות הקליפים שלו. "אני מתעכב על כל פרט, זה תמיד מי שעובד איתי שונא אותי בסוף. בהתחלה זה חברות מדהימה, ואני גם אומר להם, תקשיבו, זה ייגמר בזה שאנחנו נריב. אומרים שאני קשה, אני לא חושב שאני קשה, יש לי ויז'ן של איך אני רואה את הדברים ואני מאוד רגיש לזה".

בהמשך נשאל גבסו על ידי המגישים ג'ייסון דנינו הולט ואילנה ברקוביץ' על חזרתו בשאלה. השניים ביקשו לברר לאן נעלמה מראשו הכיפה. גבסו שהיה מעט נבוך ענה: "הכיפה לא על ראשי. הכיפה היא קרובה, במגירה קרובה. אני פתאום מבין יותר את השיר שלי 'שמור על האמונה היא תשמור עליך'. בלי הכיפה זה שונה לחלוטין. זה מטורף, אין לי מילים לזה. זה המקום שבו אני אומר איזה מזל שאני יוצר ודרך האלבום או מה שאני אעשה יבינו יותר מה קורה בנפש. כי במילים כה סתם אני ממש לא יכול להסביר את זה".

כשמציגים בפניו את עצמו, צעיר יותר ועם כיפה, שר בקליפ, אומר גבסו: "אני מרגיש מוזר, מרגיש שאני חווה הרבה גלגולים בחיים שלי. זו תקופה שאני בכלל לא זוכר מה קרה שם, בתקופה ההיא. לפעמים אני מסתכל על זה בפחד ולפעמים באהבה".

"תל אביב היא פי כמה רמות מעל לוושינגטון"

לאולפן הגיעו גם ברוך בן-יצחק ואיסר טננבאום חברי להקת "רוקפור", שעומדים להוציא אלבום חדש. דנינו-הולט שאל את בן יצחק על שיעורי נגינה בגיטרה, ובן יצחק השיב: "אני לא ממש יודע לנגן, לא יודע תווים, לא יודע אקורדים. אני יודע מכאלה שלימדו אותי איך עושים אקורד כזה וכזה, וזהו, בזה זה נגמר". מדובר, כזכור, במי שלימד את נינט טייב לנגן בגיטרה.

חברי "רוקפור" מעורבים בפרויקטים גם מחוץ ללהקה, אבל טננבאום מבהיר: "ברור של רוקפור יש עדיפות וזה מה שמנחה אותנו. אבל ברור שמעורבות בעוד פרויקטים עוזרת לכולם, אנחנו משתפים פעולה. בכתיבה זה משפיע כי כל אחד מביא צבע קצת אחר. בכתיבת האלבום החדש אני חושב שהחווייה מליברפול זה מה שנשאר איתנו. עבדנו שם על האלבום של נינט עם מייק קרוסי והיה כיף לתת שם בראש במקום הזה".

על השאלה אם הם עדיין רוצים קריירה בחו"ל אומר ברוך בן יצחק: "השירים נכתבו באנגלית כי זה מה שקרה. לא באנו ותכננו שנעשה אלבום באנגלית והוא ישחק אותה בחו"ל. היום פחות קורץ לנו לצאת לטור בחו"ל בואן. אני רואה להקות אחרות שנוסעות וכיף לראות את זה מהצד. יש ימים שאנחנו אומרים איזה מזל שאנחנו בתל אביב ולא באיווה או וושינגטון, כי תל אביב היא פי כמה רמות מעל לוושינגטון".

זה לא סתם, זה אמיר דדון

בתוכנית מתארח גם הזמר והיוצר אמיר דדון שמספר על אלבומו החדש "יש אין סוף" ומבצע מתוכו את השיר "לא סתם".

"תראי יש ים של אנשים ברחובות, רוצים לחיות רוצים בכבוד, אם נשאר ביחד עוד שנים רבות, איך נתרפק על התמונות כשנזכור..

פזמון: שלא סתם, לא סתם הכול כאן מסתובב, לא סתם, לא סתם תראי אני אוהב, לא סתם

עכשיו הזמן לראות ביחד את האמת, להסתכל על החיים בלי לפחד, את יודעת אני אף פעם לא זוכר, אני רק מרגיש ואת זה אני כותב..

פזמון: שלא סתם, לא סתם הכול כאן מסתובב, לא סתם, לא סתם תראי אני אוהב, לא סתם".

*התוכנית "פלייליסט", מגזין המוזיקה החדש של ערוץ 24, תשודר ביום ראשון 3.3 בשעה 23:00, בהנחיית אילנה ברקוביץ' וג'ייסון דנינו הולט. עורך התוכנית: דרור נחום.