סאבלימינל הגיע לתוכנית "דיבור ישיר" עם אלבומו החדש "Jew-Niversal" עליו הוא אמר: "עשיתי אותו הכי מהלב, השקעתי בעצמי, זו הסנונית הראשונה מפרק חדש בחיים שלי, התחתנתי, וואני מחזיר את הזמן שלי לעצמי, ולא רק מנהל אמנים אחרים. יש לי אנשים שעושים בשבילי את הכל כלפי חוץ ואני מתרכז במוזיקה".

"את האלבום הזה עשיתי מהלב, בלי לחשוב אם הוא יצליח"

"האלבום הזה נשמע אולי כמו מישמש כי באמת הלכתי בו לכל מיני כיוונים ושיתפתי פעולה עם מגוון אמנים, יש בו דאנס והיפ הופ כבד, ושיר עם רגאיי, ופופ ואר אנד בי, ואפילו רוק עשיתי פה בפעם הראשונה, הכנסתי לפה את כל מה שאני יודע לעשות וערבבתי, ויצרתי משהו שהוא מהלב שלי, ומהניסיון שלי, כשאני עושה דברים שהם מהלב אני משיג את התוצאות הכי טובות. כשאני לא חושב אם זה יצליח או לא אלה בסוף הדברים שהכי מצליחים".

על המאבק סביב המוזיקה המזרחית אמר סאבלימינל: "כל הצונאמי הענק של המוזיקה המזרחית שחווינו כאן בשנתיים האחרונות, זה הכי מגיע למוזיקה הזו בעולם. זו המוזיקה שהכי אוהבים אותה פה כבר 50 שנה ואף פעם היא לא קיבלה את הבמה שמגיעה לה בתקשורת".

סאבלימינל: גם מרגול תגיד לך - תן לשמוע גם משהו אחר לא רק מזרחית

"עכשיו, אני מזרחי, אני עושה מוזיקה מזרחית, אני מנהל את איציק שמלי שהוא אמן מזרחי ובחתונה שלי זה היה כמו מצעד העשור של המוזיקה המזרחית. ועדיין, קח את הדבר שאתה הכי אוהב, ותן אותו כל יום כל הזמן בכל מקום עוד ועוד, גם מרגול תבוא ותגיד לך תן לשמוע קצת משהו אחר גם".

"אז אני עכשיו בא ואומר שיש הרגשה של ברקס רציני מאוד על כל מה שקשור למוזיקה מזרחית בתקשורת, ולא רק הרגשה, אני רואה את זה בפועל קורה. מצד שני, זה בחיים לא יעלם, זו עדיין המוזיקה הכי פופולרית במדינת ישראל, עדיין חתונה או בר-מצווה זה לא חפלה לאנשים מזרחיים בלי המזרחית וזה תמיד יהיה. פשוט צריך לקפוץ כוכב חדש מבחינה מוזיקלית ולא יודעים אם זה רגאיי או אלקטרו או פופ".

על השילוב בינו לבין אריק לביא ז"ל סיפר סאבלימינל ששיתוף הפעולה התחיל בתוכנית טלוויזיה (הביצוע המשותף היה בתוכנית "שישי בגאון" בהנחיית יהורם גאון בערוץ 1 בשנת 2004) ושבהמשך הוא הקליט את השיר עם אריק לביא באולפן. "זכיתי לעבוד איתו, הוא היה איש מדהים, זמר ענק, מלא כריזמה, אני הרגשתי עגלה לידו כי כל הזמן טס מצד לצד בחדר, חמוד כזה. ורק שנים אחרי שהוא נפטר היה לי את האומץ לקחת את ההקלטה איתו ולהתחיל לעבד ממנה את השיר".

>> ליידי גאגא בביצוע טלוויזיוני ראשון ל-"Judas"