הזמר בני אלבז הוציא לאחרונה את האלבום "חייל של אמא", עם מיטב ביצועיו מהתוכנית "היכל התהילה" (ביניהם "שהשמש תעבור עלי"), בה זכה בקיץ האחרון בערוץ 24.

בשבוע הבא יוציא אלבז, אביו של הזמר גד אלבז, את השיר החדש "גלידה" ובהמשך ייצא לסיבוב הופעות חדש ברחבי הארץ עם מופע שיכלול את מיטב שיריו מכל הזמנים בתוספת גרסאות הכיסוי שביצע בהיכל התהילה והשירים החדשים שהוציא לאחרונה. מופע ההשקה החגיגי יתקיים ב"רידינג 3" בנמל תל אביב ב-16 בנובמבר.

"מה עם אריה דרעי? אולי תזמין אותו לפה ותשאל אותו?"

בראיון לתוכנית הבוקר מתייחס אלבז ל"היכל התהילה" שפתחה לו דלתות, לשיר החדש שהוא מוציא וכמובן למופע. בניגוד לעבר, אז הפך לזמר-הבית של תנועת ש"ס עם הלהיט "אריה דרעי זכאי", הפעם הוא נמנע מהלהתייחס לשאלות פוליטיות: "מה מצבו של אריה דרעי? אולי תזמין אותו לפה ותשאל אותו? אתה יודע למה אני שר את השיר 'החיים הם גלידה'? כי אמרתי שלום ודי לכל הנושא הפוליטי, אני חוזר לבמה ואני רוצה לשיר וטוב שכך".

על שחרורו של גלעד שליט, שיש הקושרים אותו לפוליטיקה, אומר אלבז בראיון שהוא שמח מאוד שגלעד שליט שוחרר, אבל מביע אי הסכמה עם אחת העמדות שהובעו בתוכנית בנוגע לסוגייה.

בתשובה לשאלה האם הוא סובל מבעיות כספיות, כפי שפורסם לאחרונה, עונה אלבז: "לכולם יש בעיות כספיות, אבל אם אני צריך מיליון שקל או דולר תוך יומיים אני מארגן".

>> השיר החדש של מרגול - "ילד"