ליידי גאגא משיקה (צילום: Dave J Hogan, GettyImages IL)
כובשת. ליידי גאגא | צילום: Dave J Hogan, GettyImages IL

ליידי גאגא עושה הכל כדי לקדם בטירוף את מכירות אלבומה החדש "Born This Way". הליידי השתלטה בשבוע האחרון על התקשורת בבריטניה וארה"ב ומייצרת כותרות בערך אחת לשעה. הנה השלוש הבולטות מהיממה האחרונה: גאגא והצוות שלה מחפשים גבר לטיני שיככב לצדה בקליפ אותו היא מצלמת בימים אלה ללהיט האחרון מהאלבום - "Edge of Glory" ולוטשים עיניהם לאנריקה איגלסיאס, שממש היום ינחת בישראל לקראת הופעתו כאן מחר.

הכותרת השניה, שמגיעה מגאגא היא: "בסיבוב הופעות הקודם שלי 'מונסטר בול' השקעתי הכל בהופעות ובקליפים, אני לא סופרת כסף ולא עושה חשבון הוצאות, הדברים היחידים שבהם השקעתי זה מכונית רולס רויס להורים שלי ומימון של ניתוח שסתום-לב לאבא שלי. הגעתי לפשיטת רגל, הודיעו לי שאני חייבת 5 מיליון דולר".

כותרת שלישית היא שמעריצי בריטני ספירס זועמים על תרגיל האמאזון של ליידי גאגא, שמכרה את אלבומה דרך רשת המכירות ב-99 סנט והפילה למעשה את האתר של אמאזון. בגזרת מעריצי בריטני טוענים שמדובר בתרגיל זול שנועד להדיח את אלבומה האחרון של ספירס "פאם פאטאל" מצמרת המכירות באמאזון באמצעות תרגיל שיווקי ומחיר רצפה. האמת, צודקים.

הדיחה את אדל מראשות המצעד בבריטניה

אין תמונה
הדיחה את אדל. עטיפת האלבום "Born This Way" של ליידי גאגא

מלבד המכירות ב"אמאזון", כשבוע מצאת האלבום "Born This Way" בעולם והוא כבר הגיע למעמד "פלטינה" משולשת בקנדה, "פלטינה" כפולה בארה"ב וצרפת ולמעמד פלטינה ב- 12 מדינות נוספות בעולם. כמו כן, האלבום הגיע כבר למעמד "אלבום זהב" ב- 11 מדינות. "Born This Way" ממוקם במקום הראשון במצעדי ההורדות של iTunes ב- 22 מדינות (מתוך 23 שיש להן iTunes).

אבל ההישג הסמלי ביותר הוא ההדחה של גאגא את אדל ממראש מצעד מכירות האלבומים בבריטניה אחרי 16 שבועות מבין ה-21 האחרונים. "Born This Way" נמכר בבריטניה ב-215 אלף עותקים בשבוע הראשון לצאתו, יותר ממכירותיהם של כל יתר אלבומי העשירייה הפותחת במשותף. בכך הפך האלבום של גאגא לאלבום בעל נתוני המכירה הכי טובים לשבוע הראשון לצאתו ב-2011 בבריטניה.

ואם אלבומה של אדל, "21", שירד למקום השני, גרר אחריו מכירות גבוהות גם לאלבום הבכורה שלה מלפני שנתיים, "19", שנמצא במקום השלישי, הרי שגם אלבום הבכורה של גאגא, "Fame", נמכר כעת היטב בבריטניה ונמצא במקום השביעי.

הופעות בטלוויזיה ועל הבמה

אבל בלי הבלגן שמסביב, היה לנו משעמם. ליידי גאגא קיימה במהלך השבוע האחרון מספר הופעות טלוויזיוניות מצוינות. ביום שישי האחרון 27.5 היא השתתפה בתוכנית "Good Morning America". התוכנית צולמה בסנטרל פארק בניו יורק, ליד השכונה בה גדלה, שהתמלא במעריצים רבים ("Little monsters").

גאגא התראיינה על האלבום החדש והופיעה עם כמה שירים מתוכו, כמו "Hair"

ו-"The Edge Of Glory" 

יום לפני כן שידר ערוץ MTV האמריקאי את התוכנית התיעודית עם ליידי גאגא  "Lady Gaga: Inside The Outside".

התוכנית הכוללת ראיון אישי בו סיפרה גאגא על ההשפעות המוזיקליות שלה, האמנים שנתנו לה השראה, המעריצים, העיר ניו יורק, התלבושות, שיעורי פיתוח הקקול שהיא לוקחת, שורשי המשפחתיים והקשר למדונה וכמובן כיבוש העולם.

וכפי שכבר דיווחנו הופיעה ליידי גאגא בתוכנית הגמר של "American Idol" וביצעה את הלהיט "The Edge Of Glory".

ולקינוח - ליידי גאגא מופיעה השבוע בפעם השלישית על שער מגזין המוזיקה החשוב בעולם - "Rolling Stone".

אין תמונה
ליידי גאגא על שער ה"רולינג סטון". צילום מסך מהאתר הרשמי של ליידי גאגא

>> ימית סול והזמר אודי דוד מתנשקים בבית קברות