פרנצ'סקה קריי היא בריטית צעירה ממוצא ישראלי, שבימים אלה מנסה את מזלה בתעשיית המוזיקה. ערוץ "Vocativ" עוקב אחריה באולפן ההקלטות, במפגשים עם כותב שירים, סטייליסט וכוריאוגרף, שמנסים להפוך אותה מעוד בחורה עם חלום גדול, לזמרת ופרפורמרית שתצליח להתברג בשוק המוזיקה הצפוף.

בכתבה הם מראים שיש לה קול טוב ויכולות שירה, וכאמור מסדרת המפגשם שלה עם אנשי מקצוע - יש לה גם את הקשרים והכסף, שעוזרים לה לנסות את מזלה בין מועדונים וחברות תקליטים בניו יורק ולוס אנג'לס.

במקביל היא כבר בונה את עצמה ברשת, ומחזיקה בדפי פייסבוק, אינסטגראם, טוויטר, פייסבוק ומיי ספייס עוד בטרם הוציאה שיר אחד. השירים שבשבון המייספייס שלה הם מלפני כשש שנים ולא ניתן ממש להאזין להם.

מה שעוד יש לפרנצ'סקה, המכנה את עצמה גם בשם הבמה "לונדון קריי",  זו אמא ישראלית. בכתבה אליה הצטלמה היא מספרת על המלחמה שהיתה בקיץ בין ישראל לעזה וכמה שהיא התעניינה בה. עם הכוריאוגרף היא מדברת על תנעות אגן של ריקודי בטן.

בדף הפייסבוק שלה יש תמנות שצולמו בישראל עם הכיתוב: "ישראל, המקום שאני הכי אוהבת בעולם". וביו טיוב היא מתוארת כמי ש"משתמשת במוצא הישראלי שלה כדי לתאר את עצמה כנסיכת פופ מהמזרח התיכון". לא פחות. האם היא תצליח? נחזיק לה אצבעות.