אין תמונה
ליידי גאגא עם זעזוע מוח אחרי הנפילה

לא צריך היה להיות ליידי גאגא כדי לצפות שהטוענת לכתר מלכת הפופ תמנף את זעזוע המוח שנגרם לה ממכת מוט הברזל שחטפה בראש על הבמה בניו זילנד לתמונה בטוויטר ותשומת לב נוספת. בנוסף, נראה שגם היציאה של ליידי גאגא נגד מדונה באותו מופע עצמו היתה חלק מאותה חבילה. כלומר - אם כל העולם עומד לדבר על ההופעה הזו, למה שלא ננצל את זה כדי לנפח את העניינים.

והעניינים אכן נופחו, כמעט כמו הפרצוף של גאגא והעין שלה שנראה שצימחה איזה "פנס". אתמול היא כבר חזרה למראה הרגיל שלה, אבל מה יותר כיף מלמשוך עוד יממה את פוזת המסכנה, שבקרוב תחבוש על הראש כובע מלא בג'וקים, רק כדי לאתגר את שמלת הבשר המפורסמת מלפני שנתיים.

המוט בפניה של ליידי גאגא הזכיר לנו כמה מקרים אחרים של זמרים שהתפדחו קשות על הבמות - נפלו, נחבטו, החליקו (אהלן קרן פלס, נגיע גם אליך) או סתם דיברו שטויות.

 

ביונסה נופלת על הפרצוף

ראשונה היא כמובן הנסיכה ביונסה, שצנחה ממדרגות על הבמה באמצע קטע ריקוד, וישר על הפרצוף - קטע כואב ולא נעים במיוחד. אלא שביונסה קמה והמשיכה לרקוד, אם כי בתנועות גוף זהירות יותר.

 

ג'יי לו שרה על נעליים, ונופלת איתן

שניה היא ג'ניפר לופז, שהקדישה את שם השיר "Louboutins" לנעליים של המעצב כריסטיאן לובוטין, שכמובן הוחמא מהמחווה. חבל רק שבביצוע הבכורה לשיר בטקס פרסי ה-AMA של שנת 2009 ג'יי לו החליקה (אולי עם אותן נעליים), מה שהפך את ההחלקה שלה למשעשעת פעמיים. צפו בנפילה ב-3:30 בוידיאו.

 

סטיבן טיילר - אמריקן פולינג איידול

החבר של ג'יי לו לשולחן השופטים ב"אמריקן איידול", סולן להקת אירוסמית', סטיבן טיילר, גילה באוגוסט 2009 שלהצלחה יש גם רגעים כואבים. טיילר אז בן 61 נפל מהבמה בהופעה בדרום דקוטה, במהלך ביצוע השיר "Love In an Elevator", לאחר שהדגים לקהל את יכולות הריקוד המפורסמות שלו. על פי הדיווחים הצליח טיילור לקום וקיבל טיפול רפואי ראשוני מאחורי הקלעים. מיד אחר כך הוטס טיילר במסוק לבית החולים, שם אובחן כי הוא סובל מפגיעות קלות בראש, בצוואר ובכתף ולבסוף הוא התאושש. צפו בנפילה ב-1:47 בוידיאו.

 

ג'סטין ביבר חוטף בקבוקים וביצים

אפרופו המוט בפרצוף שליידי גאגא חטפה בטעות - כשג'סטין ביבר,חוטף זה בדרך כלל מהקהל. בקטע המפורסם הבא הוא עומד על הבמה ומדבר עם הקהל, אומר להם שהוא אוהב אותם, אבל מיד אחר כך מקבל בקבוק כואב לפנים. ביבר הצעיר אומר "אווו" ואומר: "זה לא הרגיש לי טוב. אני לא יודע למה הרגע זרקו את זה עלי".

ואם זה לא מספיק, איך אפשר לשכוח את ההופעה באוסטרליה שבה הקהל זרק על ביבר המסכן ביצים.

ביבר ההמום ממטח הביצים הפתאומי לא הפסיק לשיר ולרקוד, הרי ההצגה חייבת להימשך, וסיים את השיר, תוך כדי שהוא מסיר מעליו את שאריות וקליפות הביצים שהושלכו מהקהל. באמת מסכן. אפילו סלינה לא היתה שם לנחם אותו. אמרנו לו כבר אז שהוא עוד יתגעגע לפאפראצי הישראלים.

 

פינק נופלת מהבמה

נחזור להתרסקויות, תרתי משמע. כוכבת הפופ פינק (אליסיה מור) הידועה באומץ לבה וביכולותיה הפיזיות המרשימות, צנחה מהבמה בשיר האחרון בהופעה בנירנברג, גרמניה לפני כשנתיים. הנפילה ארעה כאשר פעלול שבו פינק אמורה להיות קשורה בכבלים ולרחף מעל הקהל נגמר עוד לפני שהתחיל, והיא התרסקה למטה על המחסומים שלמרגלות הבמה, יחד עם שתי לולייניות-ליצניות. זאת למרות שכמה שניות קודם לנפילה סימנה פינק למפעילי התרגיל המסובך שהיא לא מוכנה ושיעצרו את המהלך.

 

בריטני ספירס מתבלבלת

כולם זוכרים את ההופעה ההזויה של בריטני ספירס בטקס פרסי MTV בשנת 2007, אז לא היה ברור מה קורה עם הבחורה. שנתיים אחר כך בריטני הגדילה לעשות ובהופעה בסאן חוזה צעקה לקהל: "ערב טוב סקרמנטו! איך אתם מרגישים הלילה?!". אכן תמונות קשות.


קרן פלס מחליקה בטקס יום העצמאות

את הטוב ביותר והנוגע ביותר ללב שמרנו לסוף. קרן פלס המוכשרת תיזכר תמיד כ"זמרת שנפלה בטקס הדלקת המשואות". במהלך הטקס המסורתי בהר הרצל, פלס, שביצעה את השיר הרשמי של החג - "מחר יגיע בחצות" עם הזמר אמיר דדון, מעדה ונפלה ארצה לעיני המצלמות. למרות התקלה הקלה, מיהרה הזמרת להתרומם על רגליה ולהמשיך כאילו לא קרה דבר.

"בתור זו שתמיד צוחקת על ההוא שהחליק על בננה, לכבוד הוא לי להיות ההוא שהחליק", אמרה פלס בתגובה. "קצת הומור טוב ליום העצמאות ה-63 של מדינת ישראל". אמרה והגיעה קצת לפני חצות.

>> לירז צ'רכי בראיון על הזוגיות עם תום אבני ושיר חדש