בתוך חדר צנוע, בבית בעיירה מלוורן שבבריטניה, גדלה ופורצת אלילת פופ שאם לשפוט לפי יוטיוב והאינטרנט, מאיימת לרשת את ריהאנה וליידי גאגא. אבל בכלל לא בטוח שזה יקרה - ולא בגלל חוסר כישרון.

ג'מה פיקסי היקסון בת ה-20 היא הדבר החם ברשת. מיליונים ברחבי העולם אהבו והקליקו על עשרות הקליפים שהעלתה ליוטיוב; לרוב היא מבצעת גרסאות כיסוי ללהיטים הגדולים של ג'סטין ביבר, ביונסה ואמנים אחרים, לצד חומרים שהיא מנגנת ושרה בעצמה. כשהיא לא במוזיקה, ג'מה מצטלמת ללוח שנה שובב, אותו היא מוכרת באתר האינטרנט שלה.

לכאורה מדובר כאן בעוד כוכבנית מפלסטיק שנמצאת בדרכה אל הפסגה. רק שבמקרה של ג'מה, אין הרבה מפיקים שעומדים בתור לארגן את ההופעה הבאה שלה. הסיבה: ג'מה הצעירה סובלת מאגורפוביה, הפרעת חרדה שלא מאפשרת ללוקים בה לעזוב את "האזור הבטוח" שלהם, או במילים אחרות - ג'מה לא מסוגלת לעזוב את ביתה ולא יצאה ממנו בשלוש השנים האחרונות.

אי אפשר לקפוץ לזרועות הקהל מתוך המקלדת

ג'מה פיקסי היקסון
ג'מה פיקסי היקסון | צילום:

סיפורה של הצעירה החל לעורר עניין ברחבי העולם בעיקר בערוצי המוזיקה למיניהם, אבל כשאנשי תכנית הבוקר של רשת BBC שמעו על המקרה הם החליטו לעשות מעשה ולשלוח פסיכולוגית שתנסה לעזור לג'מה להגשים את החלום ולהופיע מול קהל.

למטפלת היא סיפרה שהחרדות החלו להופיע בסמוך למועד שבו נודע לה על מחלת הסרטן של אמה, ומאז הלכו והחמירו. אבל ג'מה לא מוותרת. למרות המצב שלה, היא מצליחה להפוך את החיסרון ליתרון. את החדר שלה היא הפכה לאולפן הקלטות וכשנמאס לה לשיר, צץ לו סטודיו נייד לצילום הקליפים.

שלוש שנים, כאמור, עברו מאז חצתה ג'מה את מפתן ביתה. עכשיו בעזרת טיפול יסודי היא מקווה לחזור ולהופיע בפני קהל. אולי אז היא תהפוך את ההצלחה הווירטואלית שלה גם להצלחה מוחשית, כזו שאפשר להרגיש גם בחשבון הבנק ובעיקר - באולמות מול אלפי מעריצים צוהלים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק