אין תמונה
שמנה? קאשה בקליפ "Dirty Love"

מכל כוכבות הפופ שפרצו בשנים האחרונות, נחשבת קשה רוז סברט (המוכרת כ-K$sha, או קאשה) בת ה-26, לבעלת ההתנהגות הזולה ביותר. הלהיט הכי גדול שלה כאן בארץ הוא כמובן "Tik Tok", שמוכר כאן בעיקר בזכות "מערכון המקפלות" של "ארץ נהדרת" (ובזכות הריקוד של חיילי צה"ל בחברון, שקאשה הגיבה עליו בהתלהבותת), אבל כבר אז, כשניסתה למכור דימוי של מתבגרת, היא התחילה את הקליפ וגם סיימה אותו שיכורה באמבטיה.

הכי סליזית

ריהאנה מסניפה סמים מחשפניות במועדוני לילה, ניקי מינאז' עושה דברים מופלאים עם הקימורים בהם חנן אותה הטבע ומיילי סיירוס העלתה את הטוורקינג וחשיפת הגוף לדרגת כרטיס ביקור. אבל אין ספק שקאשה היא הפרחה הסליזית הגדולה מכולן, אחת כזו שתשתה שתן בטלוויזיה, שתרמוז לסקס עם חיות בקליפ של "Timber", שתעשה את צרכיה על השלט המפורסם של הוליווד (יש כאן מוטיב חוזר, בטח שמתם לב), שתצא לסיבוב הופעות שנקרא "Get Sleazy Tour" ושתתחבר לחבורת "כת השטן" בקליפ "Die Young". טוב, מה אפשר לצפות ממי שעשתה את צעדיה הראשונים בשואו ביזנס ב"החיים הפשוטים" של פריס הילטון וניקול ריצ'י, והגיעה עד לריאליטי משלה - "My Crazy Beautiful Life" באמ.טי.וי.

אין תמונה
אני לא שמנה, יש לי מחשוף עמוק

לכן, דווקא האישפוז אליו קאשה הכניסה את עצמה כעת, שנועד לטפל בהפרעות האכילה שלה, עשוי להעלות אותה מדרגה מבחינת יחס הקהל אליה, בדומה, אולי למה שקרה עם דמי לובאטו. למרות שההבדלים גדולים - לובאטו היתה ילדת דיסני חמודה ואילו קאשה היא ווייט-טראש שגם מתגאה בכך.

"Timber" במקום הראשון בבריטניה

מצד שני, האישפוז הזה מגיע לקאשה בתקופה הכי לא נכונה בקריירה, בסוג של נקודת שיא, שבה היא צריכה לפרוע את השטרות, לא לפרוע לעצמה את השיער בעוד ניסיון הקאה כפוי מעל האסלה. "Timber", הלהיט המשותף של עם פיטבול, שמחבר דאנס וקאנטרי, הגיע אתמול לראש מצעד המכירות בבריטניה, עם 139 אלף עותקים, כשהוא משאיר מאחוריו את "Happy" של פארל וויליאמס במקום השני ואת אביצ'י, ג'ייסון דרולו ואלי גולדינג במקומות 3-5. זו הפעם השלישית בקריירה של קאשה שבה היא מגיעה לראש המצעד בבריטניה.

ביימה את עצמה כחשפנית

במקביל הוציאה קאשה את הקליפ "Dirty Love", לשיר שנכתב יחד עם איגי פופ לאלבומה השלישי "Warrior". בקליפ היא שוב בתפקיד החשפנית המתפשטת, שקורעת מעצמה את הבגדים ולבסוף מתה בערימת נצנצים.

זה הוא הקליפ הראשון שקאשה מביימת בקריירה והיא כתבה עליו למעריצים: "למות בתוך ערימת נצנצים, מקווה שתאהבו את זה". בימוי הוא כמובן לא ההכישרון היחיד של קאשה, שנחשבת לכותבת שירי פופ מצוינת, כתבה לעצמה את כל שירי אלבום הבכורה "Animal" (את חלקם בעזרתו של מקס מרטין), והיתה הכותבת הראשית בשירי האלבום "Warrior". היא גם אחראית, כמובן, לכתיבת "Till The World Ends" של בריטני ספירס, עליה ירדה בתחילת הקריירה בשיר שדלף "Styrfoam" וכלל את השורה "אחרי 10 שנים, בריטני ספירס. בריטני...מי?". אבל השתיים כמובן השלימו ובריטני אירח את קאשה ברמיקס ללהיט.

המעריצים מוחים נגד המנהל ד"ר לוק

אלא שהיצירתיות הרבה של קאשה כנראה מוצאת חן פחות בעיני מנהל הקריירה שלה, המפיק המוזיקלי ד"ר לוק (לוקאס גוטוואלד). מתוך כ-70 השירים שהיא כתבה לאלבום "Warrior" הוא פסל את רובם, ביניהם את השיר שהיא הכי אהבה - "Machine Gun Love". לעומת זאת, קאשה לא רצתה לשיר את "Die Young", שהוחרם על ידי תחנות רדיו באמריקה בעקבות אירועי הירי בבית הספר היסודי בקונטיקט בסוף 2012.

קאשה, ד"ר לוק (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
אמר לה שהיא נראית כמו מקרר. קאשה וד"ר לוק | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

כמו כן בוטל שיתוף פעולה של קאשה עם להקת ה"פליימינג ליפס" הנחשבת, באלבום שהיה אמור לחשוף אותה כזמרת לקהל חדש לגמרי. "אין לי שליטה על הדברים האלה", התנצלה קאשה, שכנראה רחוקה מלקבל בעצמה את ההחלטות בקריירה שלה. לאמא שלה, פיבי, זמרת בעבר בעצמה, זה נמאס, והיא התלוננה על חוסר היצירתיות בקריירה של ביתה.

כמוה גם המעריצים של קאשה, שבאחת ההופעות שלה הניפו שלטים ועליהם הכיתוב "Fuck Dr. Luke". בספטמבר האחרון ארגנו המעריצים עצומה שמטרתה להפריד בין קאשה לד"ר לוק. חמשת אלפים מהם שחתמו עליה דרשו ממנו להפסיק ולקצץ את הכנפיים היצירתיות שלה. זאת אחרי שהסינגלים "C'Mon" ו- "Crazy Kids, "הראשונים שהוציאה מהאלבום האחרון נכשלו.

כמו כן נאמר על ידי מקורבים ש"הפרעות האכילה של קאשה החלו כאשר ד"ר לוק החל לזרוק לכיוונה הערות פוגעניות הנוגעות למשקלה". כך למשל, אמר לה הד"ר שהיא "נראית כמו מקרר מזויין", על סט צילומי הקליפ "Die Young". אין ספק שהבן אדם יודע איך לגשת לנפש העדינה של הכוכבת שלו.