אחרי הסינגלים "בושם על עורי" ו"היתה לי ארץ" הוציאה ירדנה ארזי לאחרונה את אלבומה החדש "בושם על עורי", שהולחן והופק מוזיקלית על ידי יהודה פוליקר.

לצד האלבום הוציאה ירדנה ארזי סינגל שלישי בשם "מה קורה אחי", שגם את מילותיו כתב פוליקר, על פי מאמר על ישראליות שפרסם הפרופסור לסוציולוגיה עוז אלמוג. זהו שיר עם אמירה חברתית, כשעל מקצב דאנס ארזי שרה: "אז מה קורה אחי ומה המצב / מהחיים בזבל כל יום נולד כוכב".

"ראיתי את הטקסט ההוא ומיד התחברתי למילים שלו", מודה ארזי. "אני חושבת שאנשים מתחברים לטקסט של השיר, אבל גם לקצב, כי זה שיר שמח ואפשר לרקוד אותו", ומוסיפה בעניין המכירות של האלבום: "וטפו טפו".

"זה תענוג גדול שקטע שאתה כתבת משפיע כל כך והופך לשיר", אומר הפרופסור עוז אלמוג מביתו שבצפון הארץ.

האמירה החברתית מחזירה את ארזי לימים של "הביתה", השיר ששרה בימי מלחמת לבנון הראשונה בשנות ה-80', תקופה בה היה לזמרות כמוה וכמו סי היימן, אסתר שמיר וגלי עטרי, את האומץ למחותץ כנגד המלחמה בצפון.

באלבום המלא של ארזי טקסטים נוספים של יהודה פוליקר, לצד שירים שכתבו אהוד מנור ז"ל, רחל שפירא, יואב גינאי וחיים קינן. בעקבות האלבום תצא ארזי לסיבוב הופעות ברחבי הארץ עם מופע חדש ועדכני, שמעבד ומפיק מוזיקלית אורי זך (מירי מסיקה, איה כורם). המופע יושק בהופעה חגיגית שתתקיים במוזיאון תל-אביב ב-23 באוקטובר.