לפני חמש שנים עשה המוזיקאי הישראלי קותימאן (קותי, אופיר קותיאל) היסטוריה עם פרויקט "Thru You" שזכה לתהודה עולמית רחבה.  הוא יצר מקטעי צלילים ונגינה מרחבי היו טיוב שירים וקטעים חדשים, שהפכו ויראליים והתקבצו לפרויקט אחד. קותימאן ו-"Thru You" נכנסו לרשימת 50 ההמצאות השנתית של מגזין "טיים", שיתף פעולה עם להקת מארון 5 וסולן הרוטס, הציג במוזיאונים כמו גוגנהיים ופיתח פרוירטים ברחבי העולם דוגמת "Sue You". בראיון ל-mako הצהיר אז: "תעשיית המוזיקה אבודה. השינוי הגדול קורה עכשיו ואותי מרגש ומסקרן לראות לאן כל הטירוף הזה יגיע".

השבוע משיק קותימאן את הדור הבא, פרויקט ההמשך Thru You Too, שכמו קודמו מושתת על המון כישרון ולא פחות מכך עבודה סיזיפית. בפרויקט הנוכחי ממשיך קותימאן להשתמש במאגר העצום של צלילים וקטעי נגינה מיוטיוב, רובם בסגנונות גרוביים כמו בלוז, ג'אז ורית'ם נ' בלוז, יוצר מהם שירים חדשים ב"עבודת נמלים" קפדנית, ומעמיד במרכזם זמרות סול ובלוז שמשדרגות את היצירה שלו.

התוצאה היא שישה שירים חדשים שנשמעים כאילו הוקלטו על ידי תזמורת אורגנית או להקה גדולה באולפן אחד, עם זמרת שמכירה ושרה איתם. קשה להבחין שמדובר באוסף קטעים שונים מרחבי הרשת שמוקססו לשיר אחד.

את הסינגל הראשון מהפרויקט החדש, "Give It Up", שרה זמרת אפרו-אמריקנית מניו אורלינס בשם סמנת'ה שאו (שמכנה עצמה Da princess). השירה שלה, יחד עם קטעי הנגינה שקיבץ קותימאן מרחבי העולם והרשת, יצרו שיר חדש שזכה ל-1.6 מיליון צפיות תוך שלושה שבועות.

הסינגל השני "No One in This World" עם הסולנית ניקולה דודס עבר את ה-100 אלף צפיות תוך שבוע. הפרויקט סוקר עד כה במגזינים נחשבים ברחבי העולם, שהכתירו את קותימאן למאסטר בתחומו.

בימים אלה מצטלם סרט תיעודי על הפרויקט בבימוי עידו הר, בהפקת לירן עצמור, בתמיכת יסדוקו והקרן החדשה לקולנוע וטלויזיה.

ההופעה הקרובה של קותימאן בישראל תערך עם הקותימאן-אורקסטרה, הרכב הכולל את הסולנים קרולינה ואלרן דקל (פאנקנשטיין), וכמה מטובי הנגנים: אדם שפלן, ספי רמירז, שלומי אלון, אמיר ברסלרו ואייל תלמודי. ראשון , 12.10, מועדון "בארבי" בתל אביב.