כשבוע אחרי הזכייה שלו בעונת ה-VIP של "האח הגדול", מושיק עפיה כבר מתכנן את המשך הדרך ואת ההפתעות הרבות שייכללו בה. בראיון בתוכנית הבילויים של ערוץ 24, מושיק חשף בפני אסף אטדגי ועינת ארליך כמה מהר הוא חזר למסלול: "אני לא מפסיק להופיע, ואתמול כבר הייתי באולפן בהקלטות. אוטוטו אני אוציא אלבום חדש", הוא מספר. אחת ההפתעות הגדולות שעפיה מתכנן לאלבום נחשפה בתוכנית: שירים שאיציק זוהר כתב לזמר במהלך השהות בבית האח. "אתמול איציק אמר שהוא כתב לך שירים תוך כדי הישיבה בבית", ארליך שואלת ומושיק עונה: "כן, שלושה שירים, אני מקווה שנעשה עם זה משהו, בוודאי". ובנוגע לטקסטים? "צריך לעבור עליהם שוב. אבל בסך הכל אני הכנתי את הקפה, נשאר לו זמן פנוי". 

במהלך הראיון, מושיק התייחס גם לאחד הדיונים הקשים ביותר שהתנהלו בבית "האח הגדול" בעונה זו, סביב המוזיקה המזרחית. אחרי שנירו התבטא במילים חריפות כנגד הז'אנר ומושיק הגיב באופן מתון ופייסני, אופירה אסייג המיודדת עימו יצרה איתו קשר בזמן השהות ולא חסכה ממנו את עמדתה: "אין בעיה שאתה נשמה, אבל צריכה להיות לך דעה. אתה זמר מזרחי נכון? אתה חבר של אייל גולן נכון? אתה מכיר את משה פרץ נכון? מה הם צריכים להרגיש כשנירו אומר לך שהמוזיקה המזרחית היא זבל, ואתה עונה לו – 'תן לי חיבוקי'? אתה כמי שמייצג את המוזיקה המזרחית היית צריך להתבטא. איפה החואבוס מושיק?".

עפיה התייחס לדברים הללו בראיון: "אני חושב שהניצחון שלי במקום לענות לנירו, זה זה שהבאתי אותו למצב שהוא רוקד, שר מוזיקה מזרחית, מדקלם שירים שלי ושל אייל גולן. וחוץ מזה כן עניתי לו. סיפרתי לו שאני מתארח במופעים של אייל גולן, ואייל ימשיך את הקריירה שלו עם נירו ובלעדיו. אז זה לא שישבתי בשקט, פשוט לא נתתי לאנשים לגרור אותי למקומות שאני לא רוצה להגיע אליהם". המתינות והרוגע האלו אפיינו את מושיק לאורך כל השהות בבית ובכלל בחייו האישיים. "אני מכיר את זה מהחיים, מהקריירה. אם אני אצטרך להתייחס לכל אחד שכותב ביקורת כזו או אחרת, מה אני אתחיל להתנהל לפי מה שזה או מישהו אחר אמר?". הוא מסכם ואומר, "האמנתי שטוב הלב שלי, הנתינה שבי, מי שאני – האמנתי שזה מה שינצח בסופו של דבר". וזה מה שקרה.