נינט טייב הגיעה לאולפן התוכנית "פלייליסט", שתשודר הערב (ראשון) ב-23:00 וסיפרה שאלבומה החדש "כל החיות ידעו" (שיכלול שירים כמו "פרוייקט הספר הכחול", "כל הלבד" ו"והדרת") ייצא בעוד כחודש.

בתשובה לשאלה של המנחה אילנה ברקוביץ' "מה ידעו החיות", ענתה נינט: "החיות ידעו שסוף העולם מגיע, כן, אפוקליפסה עכשיו, כן, לחלוטין".

המנחה ג'ייסון דנינו הולט הוסיף שאלה מבית היוצר של ברנר פיבו וג'יימס ליפטון: "אם אלוהים קיים, מה היית רוצה שהוא יגיד לך בשערי גן העדן?". ונינט ענתה: "קודם כל אלוהים קיים, ככה אני מאמינה. מה הוא יגיד לי? אני לא יודעת, א חשבתי על זה מספיק לעומק. האמת שזה די מסקרן אותי מה שקורה שם. אני אגיד לו קתן לי לעשות סיבוב שנייה, נראה מה קורה פה ואחרי זה נדבר".

אורחים נוספים באולפן הם חברי להקת "גי'רפות", שלאחרונה השיקו את אלבומם החדש "צריך לסגור הכל". באותה הופעה ירד הסולן גלעד כהנא על יאיר לפיד בנושא הסמים הקלים, וכעת הוא הבהיר את עמדתו: "אמרתי בהופעה שצריך לרדת מיאיר לפיד. נכון, הוא עישן ג'וינט, הוא שיקר כשאמר שהוא לא עישן. הוא לא עישן כנראה ג'וינט אחד, אלא עישן ג'וינטים רבים, וכל התוכנית הזו היא בחסות 'ציניות', ככה שאי אפשר לתבוע אותנו דיבה"

וכהנא ממשיך: "אם הוא עישן על פי העדויות הרבות שמופיעות, של אנשים שכולנו מכירים היטב, והם מאוד אמינים, אגב, אם זה אורי משגב, תומר שרון ועוד, שאומרים שהם עישנו איתו וכו' - אז זה לא העניין, זה הטפל. העניין הוא שאם בן אדם סוף סוף התחיל לשקר בצורה כל כך טובה, זה אומר שהוא נולד כפוליטיקאי. אני חושב שיאיר בעצם בדרכו לגדולה. הוא דיבר על ראשות הממשלה ואני חושב שעכשיו נפתחה הדרך".

אחרי הדברים האלה התפתח דיון בשאלת מנהיגים מעשנים, כולל הדוגמאות של נשיא ארצות הברית ברק אובמה והנשיא לשעבר ביל קלינטון. "קלינטון עישן", מאבחן כהנא. "ואם בן אדם מעשן וסביבך ישבו אנשים שראו אותך מעשן, אז מין הראוי שלא תשקר ותגיד שלא עישנת. מה הבעיה להגיד: עישנתי, היית בן 23, עכשיו אני לא מעשן. מה הבעיה?".

אילנה ברקוביץ' שאלה את שני חברי ג'ירפות האחרים, הגיטריסט ארז רוסו והבסיסט יאיר קז, אם הם יודעים מה הולך לקרות על הבמה בהופעות של ג'ירפות, בהן בדרך כלל גלעד כהנא משתולל. "הדבר היחיד שאנחנו מודעים לו זה השירים", עונה רוסו". "אנחנו נוהגים לעשות חזרות ומשתדלים להגיע מוכנים, זה לא קורה בדרך כלל. כל השאר אין לנו מושג מה יהיה".

*התוכנית "פלייליסט", מגזין המוזיקה החדש של ערוץ 24, תשודר ביום ראשון 24.2 בשעה 23:00, בהנחיית אילנה ברקוביץ' וג'ייסון דנינו הולט. עורך התוכנית: דרור נחום. בתוכנית יתארחו גם אסף אמדורסקי וישראל גוריון - צמד "הדודאים".