מורן מזוז, רגע לבד (צילום: אלעד וייסמן)
רגע לבד. מורן מזוז | צילום: אלעד וייסמן

כל אוהב מוזיקה שיש לו לב התרגש ב"כוכב נולד 7" ממורן מזוז, הצעירה מנתיבות הלוקה בראייתה, שהדהימה בשירת נשמה עם קול מצמרר.

חצי שנה אחרי שהודחה מהתוכנית מוציאה מזוז, שעדיין חתומה ב"טדי הפקות", את "רגע לבד", שיר בכורה אותו הלחן שמעון בוסקילה למילים של דידי שחר, עם עיבוד והפקה מוזיקלית של נדב ביטון. זהו השיר היחיד אותו הקליטה מזוז עד כה, מתוך תקווה שיוביל בהמשך להוצאת אלבום.

"אני קצת הרבה מתרגשת לקראת היציאה של הסינגל", אומרת מזוז, "אני  לא יודעת למה לצפות. אני מפחדת קצת, אבל סומכת על אלוהים. ממש לא חושבת על הכי גרוע, אני זורמת. בינתיים אני מופיעה בכל מיני מקומות, באירועים, בכנסים בבר-מצוות. הופעתי למשטרה, למשרד הרווחה, לביטוח הלאומי, גם מוסדי וגם פרטי".

"בהופעות אני שרה ים-תיכוני ומירי מסיקה"

-מה היתה הופעת השיא?
הופעתי בעפולה בסוכות מול 8000 איש והיה אחלה. הופעתי גם בכנס שנתי של לשכת התעשייה והמסחר וקיבלתי תגובות מדהימות. גם בבר מצווה של משפחה מבאר שבע מאוד פרגנו. ביום הנכה של ביטוח לאומי שרנו יחד והרגשתי שאני מחזקת אותם, הם חיבקו אותי והיה מדהים".

-מה את שרה בהופעות?
"הרבה ים תיכוני, זה מה שהולך עכשיו, וגם מירי מסיקה. זה תלוי במקום. אני מתאימה את עצמי למי שמבקש את האירוע עד שיהיו לי שירים משלי".

"יש לי שעה בשבוע שבה אני מתבודדת, זה כמו מדיטציה"

-סימנו אותך כזמרת ים-תיכונית, אבל השיר הזה הוא קודם כל שיר פופ עם נשמה. אפילו הזכיר לי קצת את גלי עטרי, עם לחן של דני רובס.
"את גלי עטרי?? טוב זו מחמאה, היא זמרת מצוינת. אני כרגע לא רוצה ללכת לים-תיכוני אלא לשירת נשימה וגם בהמשך דברים שמחים. פנינו לשמעון בוסקילה לבקש שיר וביקשתי שיביא משהו מרגש. הלכתי אליו עם המילים של דידי שחר, שנכתבו על סיטואציה שלי בחיים, על ההתבודדויות שלי. יש לי שעה בשבוע שאני מתבודדת בה. זו התבודדות לצורך איזון, כמו מדיטציה. אני עושה דמיון מודרך לעצמי. מדמיינת הרבה דברים. פחות סיטואציות מהחיים ויותר קטעים כמו שאני כאילו עולה בהר גבוה, יורדת לנהר ומעיפה קופסה לנהר וככה אתה מוחק דברים".

-ואיך שמעון התאים את הלחן?
"כשהלכתי לשמעון הייתי בהלם כי הוא נתן לשיר לחן נהדר. גם ב'טדי' אמרו 'וואו' והאמינו בשיר ונדב ביטון וכולם מאמינים בו. זה שיר שנשמע לי טוב. לא צריך לשיר ים תיכוני כבד בשביל להצליח".

"יש לי בן זוג חדש. עורך דין מחיפה"

-מה עוד חדש בחייך?
"אחרי התואר בתקשורת ממכללת ספיר עכשיו אני עושה תואר שני בפוליטיקה ומדינת ישראל באוניברסיטת בן-גוריון, אבל אני גרה במרכז ומבריזה מלא מההרצאות. אתה כתבת עלי שאני ארוץ לכנסת, אז כרגע זה לא בתכנונים, אבל אם בוז'י הרצוג יזמין אותי לכנסת למפלגה שלו אולי אני ארוץ איתו. הוא נהדר עושה עבודה מצוינת. אם יקרא לי למפלגה שלו אני אלך".

-וחוץ מבוז'י?
"יש לי בן זוג חדש. עורך דין מחיפה. התחלנו לצאת בחודשיים האחרונים ואני מקווה שזה יחזיק מעמד".

-מה הלאה?
"אין לי מושג. בתקווה שמהשיר הזה יצמח אלבום. אני כן רוצה שהקהל יקשיב לי ולתת לו מעצמי. אני כותבת ומלחינה אבל עדיין אין לי אומץ להוציא את זה, אני סומכת קודם כל על מקצוענים. כתבת שבפסח ייצא לי אלבום ובינתיים יוצא שיר נראה מה יהיה".