הפרויקט החדש של עילי בוטנר "ילדי החוץ", עם אדר גולד ואוהד שרגאי, יוצאי "כוכב נולד, הוציא לפני מעל לחודש את הסינגל הראשון "רץ אלייך", שהפך לאחד השירים הכי מושמעים בתחנות הרדיו בחודש האחרון. "זה שיר שנכתב ממקום בוגר יותר, של אדם בן 34, שהוא גם אבא", אמר בוטנר. "הסאונד של השיר נשמע יותר עדכני מבעבר, בהפקת יהל דורון וגיא מנטש".

"הבחירה שאדר ואוהד היתה לפי השירים", אומר בוטנר, שהוציא עד כה את האלבום "שווים" עם רן דנקר ואלבום משיריו עם שורת אמנים מובילים שביצעו אותם. "יש באלבום החדש שירים שבהם אנחנו שרים בדואט", אומר אוהד שרגאי, "יש שירים שבהם אני שר ואדר מלווה אותי, וההפך, ויש שיר שעילי שר". "אני לא זמר, אבל אמרו לי שאת השיר הספציפי הזה אני שר איכשהו בסדר", ממהר להגיד בוטנר.

אוחובסקי: יש לך דיבור עם עידן רייכל, ששניכם עובדים בקונספט דומה?
בוטנר: "נתת לי מחמאה גדולה. הפרויקט של עידן נתן לי את הלגיטימציה לעשות פרויקט שלי שבו אנשים אחרים שרים ולא רק לתת שירים לזמרים באלבומים שלהם".

על הבחירה באדר גולד ואוהד שרגאי אומר בוטנר: "היא מאוד ורסטילית. היא שרה כמו נורה ג'ונס וגם רוקנ'רול, גם עדינות ורוך וגם רוקנ'ול. ואוהד זה פרדי מרקורי, צריך לראות אותו מופיע".

-מי השפיע עליך מכל מי שניגנת איתו?
"ניגנתי עם שמוליק קראוס בגיל 17 והוא השפיע עלי מאוד. אני חייב לו המון".

אוחובסקי: אדר ואוהד, שנתיים אחרי, איך אתם רואים את כוכב נולד?
אוהד: "יצאנו משם חברים. אנחנו חברים עוד מהאודישנים. כוכב נולד זכורה לי לטובה. זה מגרש משחקים הכי מדהים שיכול להיות, אתה מקבל הכל".
אדר: "לקח לי זמן עד שהתחלתי להינות, כי הודחתי וחזרתי, לא היה לי קל. אבל גם אני זוכרת את כוכב נולד לטובה".

מתי ייצא האלבום?
עילי בוטנר: "אני מאמין שבראש השנה".
אדר גולד: "ויש לנו הופעות. ב-29.3 בביט בחיפה, ב-30.3 בזאפה הרצליה וההשקה ב-14 במאי בזאפה תל אביב".

>> לירן דנינו השיק אלבום והבעיות נחשפו