ההרכב D.R.Y - ד.ר.י (Don't Repeat Yourself) יופיע הערב במסגרת אירועי "החזית החדשה" של עונת התרבות בירושלים. בהופעה שתתקיים בשעה 22:00 ב"מזקקה" יארחו חברי ההרכב את רם אוריון.

לרגל המופע הם מוציאים את הקליפ "Broken Sky". את המילים לשיר כתב סולן הלהקה דמיטרי פולקוב, בלחן הוא שותף עם הצ'לן ואיש הסמפלר רן נחמיאס. המתופף הוא איתי סנדובסקי. את הקליפ צילם (בוואן שוט) יאיר מוס, בערב של לייבל הירושלמי "רעש האוור", שעתיד להוציא לאור חומרים נוספים של ההרכב.

"D.R.Y" נולד במפגש בין המוזיקאי רן נחמיאס למשורר דמיטרי פולקוב. נחמיאס מוגדר "קיר סאונד" של איש אחד. על צ'לו חשמלי שבנה במו ידיו הוא יוצר לופים בעזרת סמפלר. ככל שהמוזיקה מתקדמת, מתווספות עוד ועוד שכבות, שדרך שרשרת אפקטים, יוצרות צליל כבד, אינטנסיבי ועמוק. פולקוב שר-מדבר את הטקסטים האפוקליפטיים שלו ויוצר אווירה שנעה בין זעם לרומנטיקה. השירים שלהם הם רק נקודת המוצא - על עמוד השדרה של השיר הם מאלתרים את מה שלעולם לא ניתן לדעת איך ייגמר.

"החזית" הירושלמית

אירועים והופעות נוספות היום (ראשון) ב"חזית החדשה" בירושלים (הכניסה חופשית):

רדיו בשודדי-ים

15:00 :  160 עד 180 די ג'יי מארקי פאנק מראיין את חלוץ האלקטרוניקה די ג'יי E על ימי בראשית של הדראם אנד בייס בארץ.

16:00: רדיו טילדה: האזנות סתר, אמיר בולצמן מארח את איילת לרמן ולארס סרגל שישמיעו הקלטות נבחרות מתוך פרויקט "האזנות סתר".

17:00: פאקוטק. תקלוט של צחי סוזנה ואנה הלטה אנשי הליין והלייבל פאקוטק.

18:00: שעתיים תחת השפעה: ל.ס.ד על החומות - ניר שגב וחברים מדברים וסוקרים מוזיקה פסיכדלית ירושלמית.

הופעות במזקקה



21:00: רובוקוף - הדואו האלקטרוני פורס על שולחן מגרש משחקים דיגיטלי-אנלוגי (מאייפדים ועד סינתיסייזרים) ויוצר על גביו מנעד רחב של מוזיקה אלקטרונית.

22:00 ד.ר.י (D.R.Y) מארחים את רם אוריון - בין זעם לרומנטיקה - הצ'לו החשמלי של רן נחמיאס פוגש את הטקסטים של דימיטרי פולקוב. איתי סנדובסקי על התופים, רם אוריון מתארח על הגיטרה.

23:00: רייסקינדר ותקופה חשוכה - מופע השקה לאלבומו החדש והחמישי של רייסקינדר "משהו אחר קרה" בליווי להקת תקופה חשוכה.

00:00: ואן פצנובסקי

טילדה בחלל שממול המזקקה

19:00: האזנות סתר: Lovers Orgy - האזנות סתר היא סדרה למוזיקה נסיונית ומאולתרת הפועלת בגלריית ברבור. הערב, באוצרותה של איילת לרמן, מציג מפגש של קבוצת מאלתרים מוכשרים שינגנו בזוגות וכקבוצה גדולה. משתתפים: איילת לרמן, מיכל פאולינה, אילן וולקוב, מאיה דוניץ, ניתאי לוי, תום סולוביציק.

21:00: CrO2 - פרויקט חד פעמי של יוצאי להקת האינדסטרייל/נויז הירושלמית JizzBox. נויז קשוח ועוטף מלווה בעבודת וידאו ואנימציה.

22:00: פגועי מח על קטמין - הנויז הדרוני של אנשי הצימר (פגועי מח) פוגש את הבלוז העמוק של אסף תג'ר (קטמין).