שלמה ארצי הופיע אמש במועדון "זאפה" בתל אביב, ואירח על הבמה לשני שירים זמרים אורחים שצפו בהופעתו מהקהל. מירי מסיקה עלתה לשיר איתו את "שיר ערש", הלקוח במקור מההצגה "אסתר המלכה", שארצי צפה בה עוד בילדותו. מסיקה ביצעה את השיר במחזה אחר, "שלמה המלך ושלמיי הסנדלר".

ארצי סיפר את סיפור המסגרת שסביב השיר, והציג את הגיטריסט שלו אבי סינגולדה כ"מלך ומאלף פילים". בקטע שבו אמר "ועכשיו תכניסו את הפילים" הסבירה מסיקה שהיא "אחרי לידה", וארצי התפקע מצחוק: "גם אני אחרי לידה".

שלמה ארצי ומירי מסיקה - "שיר ערש"

בסוף ההופעה התלבט ארצי יחד עם הקהל עם איזה שיר לסיים. "אולי פעם אחת לא נעשה את 'ירח'"? הציע, ומישהו הדליק אותו על שיר אחר. אבל לבסוף הוא נתן את "ירח". "צריך שיר שאנשים יזמזמו בדרך הביתה", אמר בהומור, וחיקה זמזום.

בביצוע עצמו עלו לבמה עידן עמדי ומירי מסיקה. הם שרו את השיר פעמיים (לפחות), עם כל הבתים והפזמונים, כשבכל פעם מישהו אחר לוקח קטע סולו. לפני הסוף ארצי שר בוירטואוזיות את הבית על הנמוך עם הטוקסידו, ומסיקה הדביקה לו נשיקה מצלצלת על הלחי. ארצי חייך, ואמר "ידעתי שאת תנשקי אותי בסוף, לא יכולת להתאפק?". מסיקה נתנה סלסול מזרחי קצר וסימנה את סוף הנאמבר.

שלמה ארצי, מירי מסיקה ועידן עמדי - "ירח"

כל הכרטיסים לשמונה ההופעות של שלמה ארצי במועדון "זאפה" אזלו תוך שעה מרגע תחילת המכירה, כפי שקורה בכל חורף. במקביל ממשיך ארצי לעבוד על האלבום החדש שלו עם בן ארצי ופטריק סבג..