מדי בוקר מתעורר ארקדי דוכין מוקדם, מאוד מוקדם, ניגש לפסנתר ויוצר שיר חדש. בחמש בבוקר הוא כבר מקליט אותו באולפן הפרטי שנמצא אצלו בבית. כמעט מדי יום הוא מעלה שיר חדש לאתר האינטרנט החדש שהקים, דרכו הוא שומר על קשר הדוק עם אוהדיו.

פרץ הכתיבה העצום הזה של דוכין מגיע אחרי שנים של יובש, במהלכן, לדבריו, כתב בעיקר על עצמו ועל חייו, עד שמיצה את עצמו מכל הכיוונים. "הייתי תקוע", אומר דוכין, "כבר אמרתי על עצמי כמעט הכל. כבר אמרתי 'כן אוהב אותך' או 'לא אוהב אותך' בכל דרך אפשרית".

את הדרך החדשה ביצירה פתח עבור דוכין העיסוק האינטנסיבי שלו בלימודי קבלה, אותו החל לפני כשש שנים, כפי שכבר חשף בראיון מיוחד. היצירתיות החדשה הזו הובילה אותו לאלבום החדש "ספטמבר", שיצא בימים אלה וכולו עוסק בהשקפותיו העכשוויות של דוכין על העולם דרך המשקפיים החדשים שסיגל לעצמו, בהשראת הקבלה.

השיר הראשון שיצא מתוך האלבום היה "יום אחד", שעסק במשבר הכלכלי העולמי, שלדברי דוכין נחזה מראש על ידי הרב שלו. "הפעם אני רוצה יותר לשתף, לעזור להשפיע, ודרך מוזיקה זה יותר קל כי אנשים מתחברים לזה, זה התפקיד שלי", הוא אומר. "אני חלק קבוצה של אנשים שעושים את העבודה בתקופה המטורפת הזאת".

"קודם לא הייתי מסופק", מודה דוכין, "הגעתי למצב של הצלחה ביצירה ומכירה ולא הרגשתי שעשיתי משהו, הפעם, היום, אני יותר מסופק ממה שאני עושה."

עוד ארקדי דוכין:

ארקדי דוכין יצר אלבום שירי ילדים בהשראת ביתו; ארקדי דוכין מתארח בפרויקט של סקאזי ו-Void בשיר "שני עולמות".