נינט טייב כבר שרה מזרחית, פופ, רוק ובלוז, ועכשיו היא עומדת לשיר גם קלאסי. זה יקרה בקונצרט מיוחד שיתקיים ביום שני ה-14 במרץ 2011 בבית האופרה-המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב. בקונצרט תשיר נינט, כשהיא מלווה ב-40 נגנים קלאסים של תזמורת סימפונט רעננה בניצוחו של רועי אופנהיים, שירים מתוך הרפרטואר האישי שלה בעיבודים סימפונים ייחודיים.

עודד בן עמי לנינט: "אני מקנא בך"

היום קיימה נינט חזרה ראשונה עם הזתמורת ובראיון מיוחד אמרה: "לא ציפיתי להתרגש כל כך, זו בשבילי חוויה מיוחדת, התזמורת היא ענקית וזה חלומו של כל זמר. אני אבצע במופע שירים משני האלבומים שלי וקאברים לאדית פיאף הענקית ולג'ף באקלי ששינה לי את החיים. במקביל אני עובדת על אלבום חדש בעברית ועל האלבום באנגלית".

בראיון ל-mako אמרה נינט: "זוהי התנסות ראשונה שלי בתחום המוסיקה הקלאסית, היא מגיעה ממקום של סקרנות ועניין לגעת בעולמות אמנותיים שונים, המפגש שלי עם החומרים כפי שהם נשמעים בעיבודים הסימפונים נותן לשירים אינטרפרטציה אחרת ולוקח אותם למקום חדש ומעניין".

"נינט, מה זה הצבע הזה?"

כמו כן עקצה נינט את עודד בן עמי ואמרה לו: "ציפור קטנה לחשה לי שהופעה עם תזמורת גדולה היא גם החלום שלך". "זה נכון", השיב בן עמי, "אני מקנא בך".

עודד בן עמי לא נשאר חייב לנינט ושאל אותה: "לפני שאשחרר אותך, תגידי לי, מה זה הצבע הזה בשיער, מה זה צריך להיות?". נינט ענתה: "אתה שואל אותי ממקום של אב דואג?". בן עמי ענה: "אני שואל מתוך סקרנות". נינט השיבה: "אתה יכול לנסות גם". ובן עמי השיב: "אין לי כל כך הרבה מקום לנסות".

אל הקונצרט הקלאסי מגיעה נינט לאחר סדרת מופעים במועדון הזאפה בתל אביב מסגרתם אירחה את שלום חנוך, עברי לידרשלומי סרנגה (ההופעה עם שלומי שבן נדחתה, כיוון שנינט היתה חולה בשפעת), ולאחר סיבוב הופעות אנפלאגד והופעות רוק בכל הארץ.

>> עידית הלוי השתקמה אחרי תאונה קשה ותסגור מעגל בקדם אירוויזיון