קייטי פרי

לפני כמעט שנה הופיעה קייטי פרי בפסטיבל Rock In Rio בברזיל, ובמהלך ההופעה זרמה והזמינה לבמה מעריצה מהקהל. במקום לעשות את מה שאנחנו היינו עושים (סלפי, ברור), המעריצה הזאת לקחה את כל הסיפור לכיוון הלא נכון בכלל. קייטי הייתה חמודה, חיבקה אותה והתעניינה בה, אבל המעריצה לא הפסיקה לנשק את קייטי בפנים ובצוואר ואפילו להניח את הראש על החזה שלה - ברמת ההטרדה המינית. ברור שקייטי הרגישה מאוד לא בנוח בסיטואציה, אבל גילתה הבנה למעריצה שלא נראה כל כך מפוקסת, ביקשה שיביאו לה מים ושמרה על כבודה של המעריצה. מלכה.

מדונה

בהופעה השנה באוסטרליה, מדונה העלתה מעריצה בת 17 לבמה, הורידה לה חולצה, חשפה את השד שלה ככל מול כולם, ואפילו הפליקה לה בתחת. למרות שמאוד, מאוד צורם לראות את הרגע הזה, לזכותה של מדונה יאמר שהמעריצה עצמה לא לקחה את זה קשה - להפך. כששאלו אותה האם היא מתכננת לתבוע את מדונה הטרדה מינית היא ענתה - "למה שאני אתבע אותה על הרגע הכי טוב בחיים שלי?". טוב, כל אחד ומה שהוא אוהב.

אקון

התקרית הזאת עלתה לאקון ממש ביוקר. ב-2009, כשהוא בשיא הצלחתו, הזמר הופיע בטרינידד כשהוא צולם מעלה לבמה מעריצה, גורר אותה אותה בכל רחבי הבמה ומבצע איתה סקס יבש אגרסיבי. לאחר שהסרטון התפרסם התברר שהמעריצה הייתה בת 15 בלבד, והתדמית של אקון נפגעה עד כדי כך שהוא איבד חוזה של 3 מיליון דולר שהיה לו עם חברת ווריזון, אותה היה אמור לפרסם יחד עם גוון סטפאני. 

שבועיים אחרי המקרה, הוא יצא בהודעת התנצלות: "אני רוצה להתנצל בכנות על המבוכה והכאב שגרמתי לאישה הצעירה שהצטרפה אליי על הבמה, למשפחה שלה ולקהילה הטרינידדית, על הדברים שהתרחשו במופע שלי. זו אף פעם לא הייתה הכוונה שלי להביך או לנצל את מעריציי בצורה כזו, במיוחד אלו מתחת לגיל 18. בגלל זה ניסינו לוודא שהמועדון לא יכניס קהל מתחת לגיל 18, איכשהו, הבקשה שלנו לא בוצעה".

רובי וויליאמס

אמנם סיפרנו לכם על המקרה הזה השבוע, אבל בכלל מדובר במשהו שהתרחש במהלך הופעה של וויליאמס לפני 13 שנה, והפך ויראלי עכשיו, כשוויליאמס שיתף את הסרטון בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו. בסרטון רובי (שהיה אז בשיא סקסיותו) בחר מעריצה יפה מהקהל, הזמין אותה לעלות לבמה, רקד איתה סלואו צמוד כששר לה באוזן את שירו המרגש "Come Undone". ואז המעריצה הפרועה הפתיעה ותפסה בישבנו, וכאילו זה לא מספיק - הוא בתגובה תפס את החזה שלה. מהר מאוד הם גם התלהטו והעניינים הפכו ללוהטים מאוד. מעניין כמה זמן אחרי זה המעריצה לא התקלחה.

ריהאנה

היי, אם גברים יכולים להעלות מעריצות על הבמה ולתת להם כמה רגעים סקסיים, למה שנשים לא יעשו את זה גם? ואם יש מישהי שתעשה את זה, זו ריהאנה - אולי הזמרת הכי סקסית בעולם. ריהאנה הייתה נוהגת להעלות מעריצים לבמה שלה ולתת להם לאפ-דאנס, גברים ונשים כאחד. בסרטון הזה היא רוקדת על בלונדון על מעריץ שנראה בשוק טוטאלי לכל אורך הסיטואציה, ואנחנו מבינים אותו ממש.

כריס בראון

אנחנו שמחים בגדול שריהאנה וכריס בראון כבר לא ביחד, עם כל ההיסטוריה הקשה שלהם כזוג, אבל אי אפשר להגיד שאין להם דברים במשותף. למשל, חיבה לריקודים סקסיים עם מעריצים על הבמה. הוא אפילו מסוגל להעלות שתי בחורות בהופעה אחת, כמו שאפשר לראות בסרטון הבא, בו כריס בראון מופיע בקניון ומרגיש ממש, אבל ממש חופשי, עם המעריצות שלו - רוקד עליהן, מנשק אותם, ומביך אותנו להסתכל על זה.

ג'נט ג'קסון

טוב, בואו נגיד שאחרי שצפינו בסרטון הזה הבנו שיש לריהאנה דבר או שניים ללמוד מג'נט ג'קסון. עוצמתית, חזקה וסקסית בבגדי עור, ג'קסון עושה עם מעריץ על הבמה את הדבר הכי קרוב ללעשות סקס שהוא לא ממש, אתם יודעים, לעשות סקס. הבחור נראה כל כך מבסוט שיש מצב שהוא הולך למות. מקווים ששלומו טוב.

אשר

יש מצב שאשר הוא המלך של כל הכתבה הזו - במהלך סיבוב הופעות שלם הוא היה מעלה באופן קבוע כל פעם מעריצה אחרת לבמה ושר לה את השיר "Trading Places" תוך כדי שהוא רוקד איתה ריקוד שמותח מאוד את גבולות הטעם הטוב. בסרטון שצירפנו המעריצה לא פרייארית בעצמה ודופקת שם ריקודים שלא היו מביישים את ביונסה. היא עשתה טוורקינג כאילו זו בכלל ההופעה שלה והתמזל מזלו של אשר להיות שם. מודל לחיקוי.

טריי סונגז

עוד זמר חתיך שמנצל את העובדה שהקהל כולו מורכב ממעריצות שמזילות עליו ריר. חיפוש זריז ביוטיוב חושף המון סרטונים של טריי סונגז מתמזמז על הבמה עם מעריצות, אז הבאנו לכם את הסרטון הלוהט ביותר, בו המשיכה בינו לבין המעריצה היפה כל כך חזקה שלא נופתע אם השניים המשיכו אחרי ההופעה את מה שהם התחילו עליה.

דרייק

במהלך הופעה ב-2010 בפסטיבל במבוזל, דרייק העלה מעריצה בשם צ'לסי לבמה, לקח לה את התיק "כי זה מה שג'נטלמנים עושים", ואז השניים התחילו לרקוד סלואו רומנטי וצמוד במיוחד. אחרי שהראפר התחיל לנשק את צווארה הוא עצר, התרחק ממנה ואמר, "את גורמת לי להיסחף, אני הולך לסבך את התחת שלי בצרות, בת כמה את?", לא שמענו את המעריצה עונה, אבל תגובתו של דרייק ("מושלם") גורמת לנו להניח שמדובר בגיל חוקי. בכל אופן, דרייק סיים את הקטע באמת כמו ג'נטלמן, הודעה לה, נשק לה על הלחי והמשיך בהופעה.

דני בראון

את מוכנים לזה? נסיים עם קטע שרחוק מאוד מלהיות מעודן או סקסי. ב-2013 במיניאפוליס, הראפר (המאוד מוכשר) דני בראון קיבל מין אוראלי במהלך הופעה ועורר סקנדל ברשתות החברתיות. אחת המעריצות שהיו בקהל סיפרו: "הייתי קרובה לשורה הראשונה וכל הערב דני היה מתקרב לקהל וכל מיני בחורות נגעו באיבר מינו דרך המכנסיים שלו. אז הבחורה שעמדה לפניי חשפה את חזיה בפניו והוא בא אליה ותפס לה את החזה. ואז, פתאום, היא התקרבה אליו, הרימה את החולצה שלו והתחילה לרדת לו". אחרי ההופעה, כשקנדריק לאמאר כתב לבראון בטוויטר "באמת ירדו לך על הבמה?" הוא ענה לו: "ואפילו לא פספסתי אף שורה, אחי". והוידאו? לא אצלנו.