"אף אחד מהמעורבים בשיר הזה לא גר בשינקין, גם לא יאיר לפיד שכתב את השיר, רמי קלינשטיין שהלחין אותו או יועד נבו שהפיק מוזיקלית וצדי צרפתי שניהל אמנותית", כך מודות מיכל צפיר, מירי נבו ויסמין גמליאל באוזניו של עודד בן-עמי, שראיין את בנות שלישיית "מנגו" לרגל האיחוד המדובר של טריו הפופ הנוצץ עם השיר "גרה בשינקין".

מחווה לצדי צרפתי וסינגל מחודש

השלוש ביצעו את השיר מחדש בערב מחווה מיוחד שנערך בהפתעה לצדי צרפתי, וישודר ב-3 בדצמבר בערוץ 2, במסגרת סדרת "עושים כבוד" שעורכת "קשת" לבכירי הבידור בישראל בהנחיית צביקה הדר. שני הבכירים הנוספים שזכו להפתעות הם אגב מוני מושונוב וטוביה צפיר.

כמו כן יצא השיר "גרה בשינקין" בגרסה עדכנית ל-2010. מירי נבו, מיכל צפיר ויסמין גמליאל הקליטו אותו מחדש עם יועד נבו, המפיק המוזיקלי הישראלי שהפך למפיק בינלאומי והגיע במיוחד לארץ לצורך ההקלטות.

"את מירי אנחנו רואים על מסך ערוץ הספורט, ואותך מיכל אני רואה כסבא בערוצי הילדים לולי והופ, ומה את עושה, יסמין?", שואל בן-עמי. "נשארתי על הבמה", עונה גמליאל. "אני מורה לפיתוח קול ב'רימון' ומופיעה במספר הרכבים".

האם איחוד "מנגו" יימשך?

השאלה הגדולה היא כמובן האם צפוי המשך לאיחוד של "מנגו" מעבר למחווה לצדי צרפתי בתוכנית ומעבר להוצאת הסינגל של "גרה בשינקין" למדיה. "זו שאלת השאלות", אומרת גמליאל, "סביר להניח שלא".

גם מירי נבו התייחסה לנושא בראיון ל-mako: "זה קורה כאן ועכשיו ולא מתוכנן לזה עתיד. האיחוד שלנו הוא חד פעמי, חד משמעית, וזה לא הולך להשתנות, לא רמז למה שעתיד לקרות". אולם בהמשך הוסיפה: בטוח שיש סכום שיגרום לי להסכים, אבל אני לא בטוחה שיש מי שישלם. עד עכשיו זה לא קרה ביוזמתנו, החלטנו לעוף עם זה. אם הסינגל נורא יצליח אני לא יודעת מה יקרה".

>> גם מירי מסיקה תשיר ג'ון לנון בהיכל התרבות