שי סול, מתמודדת "הכוכב הבא", לא מבזבזת רגע ומוציאה כסינגל את השיר "מלאכים", אותו ביצעה על במת התוכנית וזכתה למחמאות. לעיבוד ולהפקה המוזיקלית בגרסת הסינגל אחראי  רונן הרוניאן. "לקחנו את השיר לכיוון מעט שונה, עיבוד טיפה אחר", אומרת שי סול. "השיר הזה, 'מלאכים' הוא מאוד משמעותי בשבילי, והרבה אנשים אמרו שאהבו אותו בתוכנית. הרגשתי שזה הזמן להוציא אותו".

-כסינגל ראשון מאלבום בכורה?
"הוא לא אמור להיכלל באלבום שלי, הוא לא מתוך השניים-עשר שירים שאני מתכננת להקליט, אולי הוא יהיה השיר השלושה עשר באלבום. כן, יש לי כבר סקיצות לאלבום ואנחנו נכנסים להקלטות בימים אלה".

-על מה מדבר "מלאכים"?
"על הדרך שאני הולכת, ולא יודעת בדיוק לאן, אבל יש השגחה עליונה שמנווטת לי את הדרך. הוא מדבר על המוזיקה וגם על החיים שמחוץ למוזיקה".

-את מרגישה שזה הזמן שלך לצאת החוצה.
"אני מאוד מקווה שזה העיתוי הנכון, די מרגישה את זה. אני תופסת כאן את המומנטום ומרגישה שצריך לצאת עכשיו, השיר נשמע לי מתאים לתקופה. אבל רק אלוהים יודע אם זה נכון".

-את גם מופיעה?
"כרגע אני מתרכזת בהקלטות האלבום, ואחרי זה אעשה השקה. בינתיים עוד אין לי הופעות, אבל אני רוצה ללכת על מוזיקה, לגמרי. מגיל שש עשרה הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות, ליצור ולהוציא החוצה. הצטברו אצלי חומרים בחצי השנה האחרונה, ונולדו שירים לאלבום, על החיים, על האמונה".

-בתוכנית הגדירו אותך כ"מיוחדת". מה עושה אותך לכזו?
"אני לא יכולה להעיד על עצמי, למרות מוזיקה זה המקום שלי, אין לי שמץ של ספק. אני לא רואה את עצמי טובה או מיוחדת מאחרים. יש לי לספר את מה שאני רוצה ואני מקווה שירגישו הזדהות ואוכל להעביר את המסרים שלי".

"הקול הזה יוצא לי בטבעיות"

-אילו מסרים?
"אני משתדלת שכל השירים יהיו חיוביים, להגיד לאנשים שיש תקווה ויש אור. כל שיר הוא עולם אחר, אבל בגדול אני מחפשת להעביר מסר חיובי, שכל מה שאני מאמינה בו יוצא. זה פשוט יוצא ממני בטבעיות".

-וסגנון השירה המיוחד?
"לא עבדתי על הקול שלי או למדתי פיתוח קול. השירה שלי יוצאת בטבעיות, אף פעם לא ניסיתי להיות משהו אחר, זה מה שיש".

-מהרגע הראשון עמדת על השונות שלך באמונה, כמייצגת של המשיחיים.
"בתוכנית היו פתוחים וקיבלו את זה. אני לא מצטערת שעשיתי את זה, וממש שמחה. קיבלתי תגובות מאנשים שגם הם משיחיים שזה חיזק אותם. היו גם תגובות נאצה שליליות, ואדם דתי ירק עלי ברחוב בדרך לעבודה במעון של אקי"ם שאני עובדת בו, אבל זה התגמד מול האהבה והתמיכה שקיבלתי. כולם היו פתוחים וליברליים, אז האור גבר על החושך".

-איך את מסכמת את חוויית "הכוכב הבא"?
"היה מדהים. זה בא לי מדויק. באתי עם האמונה והשיר המקורי וכנראה מילאתי את יעודי בתוכנית. שיטת הניפוי היתה קצת קשה, אבל זה חלק מהמשחק, אין מה לעשות. לא משנה מתי אתה יוצא מהתחרות, משנה מה אתה עושה עם עצמך אחרי זה. אני רק בת עשרים, העתיד עוד לפניי".