עידן רייכל מתארח בתוכנית החדשה של ערוץ 24 "פלייליסט" וזוכה לקליפ אינסגראם ללהיט החדש של "הפרויקט", "עכשיו קרוב". רייכל מספר למנחים אילנה ברקוביץ' וג'ייסון דנינו הולט איך תמיר נחשון, הזמר ששר את השיר, פנה אליו ברחוב והזמין אותו לבר. "אני לא מהשותים, אבל משהו בקסם שלו עבד עלי. דיברנו שעתיים ומשם המשיכו לאולפן".

"את מבינה שאנשים פונים לרייכל ברחוב, ומשם יכול לצאת שיר באלבום שלו?", אומר דנינו הולט. "אני לא מאמינה בצירופי מיקרים", משיבה ברקוביץ', "זה היה אמור לקרות".

עידן רייכל מוסיף ומספר לשניים על האלבום החדש של "הפרויקט של עידן רייכל" שעומד להיות אלבום כפול, עם זמרים מכל העולם, ושאין לו עדיין שם עבורו. "האלבום ייצא בעוד כשישה שבועות, עבדתי עליו בשנתיים האחרונות, בדרכים".

-איך קוראים לאלבום?
"עוד אין לו שם, אני מתלבט בין כמה שמות. זה אלבום שמתעסק בשעות של היום. יש באחד הסרטים התיעודיים של יוסי בנאי קטע שבו הוא מספר על פגישה עם אמו לפני מתה, והיא אומרת לו 'אני מרגישה כמו רבע לשש, שש בערב. ואז השאלה איך אתה מסתכל על הצומת הזו בחיים. השירים באלבום מתעסקים בשעות שונות של היממה ומה קורה בהן".

*התוכנית "פלייליסט", מגזין המוזיקה החדש של ערוץ 24, תשודר ביום ראשון 3.2 בשעה 22:00, בהנחיית אילנה ברקוביץ' וג'ייסון דנינו הולט. עורך התוכנית: דרור נחום.