מורן מזור הגיעה לאולפן התוכנית "מאמאלנד" כדי להעביר את שרביט האירוויזיון למיי פיינגולד, שיורשת אותה כנציגת ישראל לתחרות השירה האירופית. מזור ביצעה את השיר "רק בשבילו", איתו ייצגה את ישראל באירוויזיון של השנה שעברה.

בראיון דיברה מזור על השינוי התדמיתי שעברה, בין היתר מבחינת התסרוקת: "זה חלק משינוי כולל. אני לא אוהבת לצאת בהצהרות. אבל זה בדרך לאנשהו, יש לי המון מטרות. התספורת קרתה כי נמאס לי ולא ידעתי מה קורה איתי ומה אני רוצה לעשות. היה בא לי לשנות, אז אמרתי שאני אהיה בלונדינית. לא השתפנתי עד שלא נשרף לי השיער. הייתי חייבת לעבור את זה על עצמי כדי להבין שלא נולדתי להיות בלונדינית. ואז רצה הגורל ושיערי נלקח ממני. תדעו לכם שקצר זה הרבה יותר כיף מארוך. אני קמה בבוקר, כל השיער עומד".

"אני אוהבת לעורר אנטגוניזם ומצד שני רוצה שכולם יאהבו אותי"

בימים אלה עובדת מורן מזור על אלבומה השני: "זה פחד אלוהים. באלבום הראשון כולם דיברו על זה שלא כתבתי שום דבר שלא היה בו חלק ממני. כולם חיכו לראות מה אני מוציאה אחרי הריאליטי, זה היה מפחיד מאוד. ואמרתי, מה אני אכתוב? אוציא את הלב שלי החוצה? אמרתי לאט לאט, אאסוף חומרים שיתאימו לי. עכשיו אני כותבת, בקצב איטי, ואני לא מבטיחה שאכתוב את כל האלבום. אני מאוד רוצה להביא את המחשבות שלי לידי ביטוי, יש לי המון מה להגיד, אבל לא תמיד קל להגיד אותן בצורה שלא תהיה קיטשית מדי או לא מעוררת אנטגוניזם. אני אוהבת לעורר אנטגוניזם ומצד שני יש לי צורך מבפנים שכולם יאהבו אותי".

"'אייל גולן קורא לך' זה טיפה נישתי"

"האירוויזיון פתח אותי לקהלים חדשים, כי זכיתי ב'אייל גולן קורא לך' שזה טיפה נישתי, וזה פתח אותי לקהלים אחרים, ובעקבות האירוויזיון היה לי סיבוב הופעות באירופה, קהל של מעריצי ירוויזיון שהתאגדו והרימו הופעות. היה ממש כיף, וזה באירופה, זה בעולם, וירדתי מהמטוס הכי שקרנית, אמרתי שאני לא רוצה לראות יותר חו"ל שנה, מה זה שקרנית. שבועיים אחרי זה ידיד שלי סיים קורס דיילים באלעל ושאלתי אותו לאן טסים.

על האירוויזיון אמרה: "קשה לי לוותר על הכתר של האירוויזיון. הטיפ שלי למיי פיינגולד שתהנה מזה. לי היה חשוב לקחת אנשים איתי שיתמכו בי ושיהיו שם ושהם חברים שלי".

עוד ב-mako מוזיקה: