עידו מוסרי אליוט סמית' (צילום: שוקה כהן)
"אני מודה שהגיוון שלי יכול לבלבל את הקהל". עידו מוסרי | צילום: שוקה כהן

עידו מוסרי יארח מחר (רביעי) את נינט טייב, כהן ומושון, תמר אייזנמן, בועז בנאי, יונתן כנען והמפיק משה לוי, בהשקת אלבום הבכורה שלו "משחקי פחד" שתתקיים בתאטרון "תמונע" בתל אביב. חודש אחרי צאת האלבום מתכונן לצילומי סרטו השני בהוליווד עם אדם סנדלר, אחרי "אל תתעסק עם הזוהן" בו כיכב גם לצד וב שניידר. כפי שפורסם לראשונה באתר זה, מוסרי יגלם תפקיד מרכזי בקומדיה חדשה בה ישמש סנדלר מפיק בפועל ואחד הכותבים. הצילומים מיועדים להתחיל במאי. במקביל ממשיך מוסרי להופיע בתפקיד מוטל החייט במחזמר "כנר על הגג".

"אני מודה שריבוי הפעילויות האמנותיות שלי בתחומים שונים לחלוטין יכולה לבלבל את הקהל", אומר מוסרי. "אני עצמי מתבלבל לפעמים, בעיקר בימים בהם אני עובר בתוך כמה שעות מהחזרות לטקס פרסי התיאטרון לחזרה עם הלהקה על שירים למופע ואז לקריאה של תסריט ששלחו לי מהוליווד. לגבי הסרט, זו תהיה הפקה הרבה יותר צנועה מ'זוהן'. תקציב נמוך, צילומים שימשכו חודש בערך, לעומת 'זוהן' שצולם במשך חמישה חודשים. עדיין, זו הזדמנות נפלאה עבורי ואני מאושר שקבלתי אותה.

"אני מקבל תגובות מצוינות על השירים וזה קצת מלחיץ"

"בזמנו, ויתרתי על ההצעה להשתתף במחזה 'הנפש הטובה מסצ'ואן' בתיאטרון הקאמרי כי הפרויקט כבר היה בדיבורים, ורציתי להשאיר את האופציה פתוחה. דובר אז על צילומים בדצמבר, אבל ההפקה נדחתה בכמה חודשים כי הוליווד היא מקום נזיל כרגע. יש להם בעיות עם איגודי התסריטאים שעוד לא נפתרו, איום בשביתת שחקנים, המיתון הכלכלי מקפיא הפקות גם שם. אז כן, לקחתי סיכון שאצא קרח מכאן ומכאן אבל בסוף העיתוי ממש טוב מבחינתי. בחודש האחרון עבדתי בעיקר על קידום האלבום, הופעתי בכל הזדמנות, ולמעשה ההשקה החגיגית תהיה שיא הקמפיין".

אין תמונה
"כשמחמיאים למוזיקה שלי אני עדיין חושב שמתכוונים למישהו אחר"

-הרדיו הגיב באיפוק כלפי הסינגלים שלך. אילו תגובות אתה מקבל מהקהל הרחב?
"מצוינות, וזה מחמיא וקצת מלחיץ. שולחים לי מיילים, הודעות sms, ניגשים אלי ברחוב. לא מזמן ניגש אלי בחור בחנות וסיפר לי כמה 'הודעות', השיר הראשון שהוצאתי לרדיו, דיבר אליו. אלה רגעים בהם אני לא ממש יודע מה להגיד. עדיין חושב לפעמים שמתכוונים למישהו אחר".

עידו מוסרי: "אני הכרתי לנינט את אליוט סמית'"

-לא מעט אורחים מגיעים למופע ההשקה
"משה לוי שהפיק לי את האלבום הוא האורים והתומים שלי. אני רואה באלבום יצירה משותפת שלי ושלו, וזה כבוד עצום עבורי כשהוא מסכים לנגן איתי על הבמה. את נינט הכרתי כמובן בצילומי העונה הרביעית של 'השיר שלנו', ונוצר בינינו קשר אישי עמוק. שנינו אוהבים את אותה המוזיקה, והאמת שאני השמעתי לה בפעם הראשונה את המוזיקה של אליוט סמית' והיא התחברה אליו לחלוטין. הזמנתי אותה להשתתף במופע המחווה לשירים שלו, ונינט הסכימה למרות שזה עורר נגדה טענות מצד מעריצי אליוט סמית' שחשבו שהיא לא מתאימה לשיר באירוע כזה. בעיני אלו שטויות, כי אני יודע כמה נינט מחוברת בלב ונפש לכל שיר שהיא בוחרת לבצע".

-יש סיכוי שהיא תשיר בהופעה משהו מהאלבום השני שלה?
"לא. הרעיון הזה הועלה, אבל היא חושבת שמוקדם מדי לחשוף חומרים הנמצאים עדיין בשלבי הקלטה אחרונים. נינט תבצע איתי שני שירים שלי".

"אחרי הסרט בהוליווד אתחיל לעבוד על אלבום שני"

-והאורחים הנוספים?
"תמר אייזנמן ניגנה גיטרות באלבום שלי, הופיעה איתי תקופה, והיא תבצע שיר מהאלבום החדש שלה שייצא בקרוב. כהן ומושון זה קשר חברי, בעיקר עם מיכאל מושונוב, שהוא החבר הכי קרוב שלי. לבועז בנאי ויונתן כנען התחברתי במהלך ההכנות למופע המחווה לשירי אליוט סמית' ולא נפרדנו מאז. אנחנו חושבים על אופציה לצאת במופע משותף ברגע שאחזור מצילומי הסרט".

-אז מבחינתך, יהיה המשך לקריירה המוזיקלית במקביל למשחק?
"ברור. אני רק בתחילת הדרך כזמר ויוצר. אני מקווה שהפרויקט הראשון עליו אתחיל לעבוד אחרי צילומי הסרט בלוס אנג'לס הוא האלבום השני".

עידו מוסרי ואורחיו יופיעו במועדון תמונע בתל אביב ב-1 באפריל יום רביעי ב-22:30.