עם צאת אלבומו השלישי "דברי איתי יותר" ובעיצומה של תקופה מוצלחת במיוחד, נתן גושן הגיע לאולפן ערוץ 24 לשיחה אינטימית ומעמיקה עם עינת ארליך. הזמר שפרץ לפני כמה שנים לחיינו וברגעים הפך לאחד השמות הכי גדולים בפופ הישראלי, השאיר עד היום הרבה דברים מחוץ לעין הציבור. הפעם הוא מגיע חשוף מתמיד ושופך אור על העבר הלא פשוט ועל הבית שעזב בגיל 14. "פשוט לקחתי איזה אוטובוס למירון, לקבר רבי שמעון בר יוחאי, הייתי שם איזו תקופה ומשם נסעתי לירושלים".

"אני זוכר את הרגע שבו נפל לי האסימון - שאני יהודי", גושן אומר, "אם לא הייתי בודק את זה לבד אף אחד לא היה מגלה לי את זה. מצאתי איזה ספר של יהודי יקר בשם רבי ישראל, והיה כתוב שם 'חפש איזה אושר אמיתי יש לך, ואיזה אושר נלקח ממך'. הלכתי לבנות את עצמי, את נתן, ואני חושב שזה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. כשאתה מתחזק יש לך אור, יש לך חשק". ומסתבר שעם החזרה בתשובה הגיעה לא רק חכמת חיים: "תמיד הייתי מאד רגיש, ותמיד אהבתי להיות בזוגיות", הוא מודה. "אז כשחזרתי בתשובה - מיד היה לי שידוך, בגיל 15. אני חושב שאף אחד לא יודע את זה". ואולם שנים רבות עברו, ולמי שהיתה יכולה להיות אשתו בגיל צעיר כל כך יש חיים אחרים לגמרי. "היום היא כבר נשואה עם ילדים. אני זוכר שהלכנו ביחד לירושלים ברגל, 10 וחצי שעות בלי מים! הייתי ילד כזה, של תשוקות. בלי הגבלות, בלי מחסומים, לא פחדתי משום דבר". 

"לחזור הביתה לא הייתה אופציה מבחינתי, כי אמא שלי חיה חיים חילוניים, אבל אם הייתי צריך משהו תמיד הייתי יכול לחזור. לא שהיה לנו כל כך הרבה מאיפה לקחת, מבחינה כלכלית", הוא צוחק. "אמא שלי בעצם עברה את זה שלוש פעמים – אחותי חזרה בתשובה שנתיים לפני, ואחר כך גם אחי, ברוך השם. היום, בהופעות שלי, כשהיא יושבת בקהל במרכז, מתרווחת בכיסא ומחייכת – אני מרגיש שזה היה שווה את כל הדרך. היא הבנאדם הכי יקר לי בעולם".

הראיון המלא עם נתן גושן ישודר בערוץ 24 במהלך סוף השבוע - ביום שישי ב-17:00 ובמוצאי שבת ב-20:25.