שירי מימון מוציאה את אלבומה החדש והשלישי, "שלג בשרב", הכולל שירים כמו שיר הנושא והסינגל "מחכה שתשוב", שזכה לקליפ אירוטי. האלבום מגיע אחרי כמעט חמש שנים שעברו מאז אלבומה הקודם (ביניהם הוציאה את אלבום ההופעה עם שמעון בוסקילה, שהגיע למכירות בגובה 35 אלף עותקים בעקבות כ-300 הופעות משותפות).

באלבום החדש של מימון עשרה שירים שנוצרו על ידי עידן רייכל, קובי אפללו, איה כורם, רמי קלינשטיין, יואב גינאי, תומר הדדי, ניצן קייקוב, סהר חגי, נועם חורב, תומר מתנה, מורן גמליאל, שי זיו ומימון עצמה. באיסוף החומרים לאלבום החדש נעזרה שירי ביעקב גלעד. על ההפקה המוזיקלית והעיבודים אחראי תומר בירן.

אחרי שלוש שנות עבודה אינטנסיביות היא מחזיקה ביד את האלבום שיוצא היום, ואומרת: "אחרי 3 שנים של עבודה קשה אני מחזיקה ביד חתיכת פלסטיק ואומרת, 'מה, וזהו?'". שירי מימון חרדה מאוד לשירים ולא מהססת להעיר לנגנים שלה. אכפת לה מאוד מכל שיר ומהאלבום כולו.

בגיל 31 ההתבגרות שלה היא בעיניה טבעית. "אני בת 31 ועברתי המון דברים בחיים, הרבה אכזבות והרבה רגעי שיא מטורפים, שגם כשהם קורים אתה מבין שזה לא נשאר ואתה צריך להיות עם רגליים על הקרקע".

האכזבה עליה מדברת ממון היא הכישלון לפתח קריירה בחו"ל, בלונדון, אחרי ההצלחה הגדולה באירוויזיון. "זה בסדר להיפגע, לבכות, לקחת דברים ללב", היא מסבירה. "זה בסדר לקחת דברים ללב, כי רציתי שהאלבום שלי יישמע מהלב. שישמעו שנקרעתי שם".

>> שירי מימון מועמדת להיות "זמרת השנה" שלכם. כנסו למצעד השנתי והצביעו